نظامیان صهیونیست: حس کردیم مقابل نیرو‌های حزب‌الله در لبنان هستیم

یک سایت عبری زبان به نقل از نظامیان صهیونیست، از بهت و حیرت این نظامیان با دیدن کمین نیرو‌های فلسطینی در اردوگاه جنین خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 19June 2023

نظامیان صهیونیست: حس کردیم مقابل نیرو‌های حزب‌الله در لبنان هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، سایت عبری زبان واللا اذعان کرد که نظامیان صهیونیست از دیدن کمین نیرو‌های مقاومت فلسطین غافلگیر شدند؛ کمینی که با انفجار‌های شدید همراه بود.

نظامیان صهیونیست اعلام کرده‌اند که با گرفتار شدن در این کمین، احساس کرده‌اند در مقابل نیرو‌های حزب الله در لبنان قرار گرفته‌اند.

از سوی دیگر شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که بمب نخستی که در جنین توسط نیرو‌های مقاومت در مسیر خودروی زرهی نظامیان اشغالگر منفجر شد ۴۰ کیلوگرم وزن داشت.

منابع فلسطینی نیز گزارش دادند که انفجار دومی در اردوگاه جنین به وقوع پیوست که یک خودروی جیپ نظامی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

همچنین گزارش‌های رسانه‌ای از شهادت چهارمین فلسطینی در جریان حمله صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارد.

رسانه‌های خبری گزارش دادند که عملیات خارج کردن نظامیان صهیونیستی که در محل انفجار و کمین نیرو‌های فلسطینی گرفتار شده بودند، یک ساعت به طول انحامید. رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که تعداد نظامیان اشغالگر که در جریان کمین نیرو‌های مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین زخمی شده‌اند به هفت نفر افزایش یافته است.

پیشتر سایت عبری زبان واللا گزارش داده بود که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین، مجبور شدند خود را پنهان کنند تا نیروی کمکی برسد و از مهلکه نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار