فرمانده سپاه فجر فارس:

شهدا در جهادگری پیشتاز همه ما هستند

سردار «بوعلی» گفت: جهاد دری به سوی بهشت است و شهدا پیشتازان این جهادگری در مسیر به سوی خداوند هستند.
کد خبر: ۵۹۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ - 17June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس در آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس و معرفی سرهنگ «علی‌اکبر طحان» فرمانده سابق سپاه ناحیه فسا به عنوان عنوان مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی فارس به جای سرهنگ پاسدار «اسماعیل قزل سفلی» که به تازگی معاون سیاسی استانداری فارس شده ضمن تاکید بر توسعه گروه‌های جهادی بر اساس ظرفیت مردمی بودن اظهار داشت: جهاد دری به سوی بهشت است و شهدا پیشتازان این جهادگری در مسیر به سوی خداوند هستند.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این آئین که با حضور مسئولین استانی همزمان با سالروز تاسیس جهاد سازندگی در شیراز برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهادی سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل‌سفلی به عنوان مسئول سابق سازمان بسیج سازندگی فارس، اظهار داشت: به درستی که جهاد، دری است به سوی بهشت، که مخصوص اولیای خداست. 

وی با بیان اینکه جهاد، همچون یک مسابقه دو است و آن‌ها که با تلاش بیشتر، جلوتر هستند، بیشتر‌هم دیده می‌شوند، تصریح کرد: جلوی این حرکت، شهدا هستند.

سردار بوعلی گفت: در هر عرصه‌ای که کشور نیازی داشته، با حضور جهادگران که عمدتا هیچ دوره‌ای هم ندیده‌اند، نیازمندی‌ها برطرف شده است و بسیج سازندگی به عنوان یک سازمان موثر در این زمینه است.

وی تاکید کرد: امروز پروژه‌هایی که بسیج سازندگی در کشور و حتی خارج از کشور انجام‌می‌دهد، دقیق و مهندسی با هزینه‌ای بسیار کمتر از آنچه است که شرکت‌های تخصصی بزرگ انجام می‌دهند و تایید فنی این پروژه‌ها را متخصصین انحام‌می‌دهند. 

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلف در 11 عرصه از هفته آینده آغاز می‌شود، ادامه داد: هزاران هزار میلیارد اعتبار این پروژه‌هاست که بسیج سازندگی عهده‌دار آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه در هر عرصه‌ای باید صد‌ها گروه جهادی تخصصی داشته باشیم، گفت: قرار نیست در سپاه توسعه پیدا کنیم، بلکه ویژگی گروه‌های جهادی این است که بر اساس ظرفیت مردم توسعه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار