گفت‌وگوی دانشجویان فلسطینی در «ساعت به وقت قدس»

در یازدهمین قسمت از «ساعت به وقت قدس» چند دانشجوی فلسطینی که متعلق به شهر و روستاهای مختلف سرزمین اشغالی هستند به بحث و گفت‌وگو با کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا می‌پردازند.
کد خبر: ۵۹۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ - 14June 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در نخستین بخش از یازدهمین قسمت از این برنامه با حضور محمد شاهدی تحلیلگر مسائل غرب آسیا، مهم‌ترین اخبار و رویدادهای مرتبط با فلسطین مرور و تحلیل می‌شوند. راه اندازی پویش توقف کمک‌های آمریکا به رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و اجبار فلسطینیان به تخریب منازلشان توسط اشغالگران از جمله این اخبار هستند.

در ادامه سوسن الهمه به بررسی داغ ترین‌های فضای مجازی می پردازد که واکنش کاربران به شهادت تلخ کودک دو ساله فلسطینی و شجاعت پیرمرد فلسطینی در مقابل لودر صهیونیست‌ها برخی از این اخبار داغ به شمار می آیند.

آخرین بخش برنامه به گفتگوی دانشجویان فلسطینی که از شهرهای مختلف این کشور به ایران آمده‌اند با دکتر حسین رویوران کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا اختصاص دارد و آنها سوالات مختلف خود را از کارشناس برنامه پرسیده و به بحث و گفتگو با یکدیگر می پردازند.

گفت‌وگوی دانشجویان فلسطینی در «ساعت به وقت قدس»

«ساعت به وقت فلسطین» با اجرای علی خلیلی و حامد نگارش و تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک جمعه ۲۶ خرداد ساعت ۱۳ از شبکه یک سیما پخش و شنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۶ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها