آیین تقدیر از خانواده‌های شهدا در پایگاه هوانوردی شهید عباس اکبری

آیین تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا با حضور فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در پایگاه آموزش هوانوردی شهید عباس اکبری برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ - 08June 2023

آیین تقدیر از خانواده‌های شهدا در پایگاه هوانوردی شهید عباس اکبری

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم-علیرضا صادقیان پور؛ آیین تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا با حضور فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری و فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید عباس اکبری در مسجد حضرت علی اکبر (ع) این پایگاه برگزار شد.

در ابتدای این آیین، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی اظهار داشت: قدرشناسی از شهید و شهادت اقدامی شایسته و لازم و بسیار حائز اهمیت برای احیای اهداف شهدا است.

وی افزود: باید ایثارگری‌ها، دلسوزی‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام برای دفاع از نظام و انقلاب را الگوی خود قرار دهیم.

در ادامه، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا مروی نام» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در سخنانی با اشاره به اینکه شهدا رکن ایجاد امنیت در جامعه هستند، گفت: ما هر چقدر تلاش کنیم که بتوانیم ذره‌ای نسبت به خانواده‌های معظم شهدا حق شناسی کنیم، باز هم نخواهیم توانست.

در مراسم فوق با تقدیم لوح و هدایایی از خانواده‌های بزرگوار شهیدان علی یزدی، مقدم منش، وکیل و نوری تجلیل شد.
همچنین حمایل خادم افتخاری حرم حضرت معصومه (س) توسط خانواده‌های شهدا به فرمانده دانشگاه شهید ستاری و فرمانده پایگاه شهید اکبری تقدیم شد.

رونمایی از تابلوی نامگذاری میدان «پهپاد» در محوطه پایگاه، بازدید از باند پرواز هواپیما‌های آموزشی و نیز نصب تمثال شهید والامقام حمیدرضا الداغی از شهدای امر به معروف و شهیده راضیه کشاورز از شهدای ترور، بدست خانواده های شهیدان در یادمان شهیدان پایگاه بخش دیگری از مراسم فوق بود.

در این مراسم، حجج اسلام مهاجرانی و کریم اسدی رئیسان عقیدتی سیاسی دانشگاه هوایی شهید ستاری و پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری و جمعی از معاونان این پایگاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار