معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد؛

تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب+ نشانی پارکینگ‌ها

سرهنگ مومنی از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای تسهیل در تردد و بازدید مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 09May 2023

تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب+ نشانی پارکینگ‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «احسان مومنی» معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح تمهیدات و محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۲ اظهار داشت: محدودیت‌های توقف وسایل نقلیه از ساعت هشت به صورت روزانه در طول زمان برگزاری نمایشگاه اعمال می‌شود.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ لغایت ۳۰ اردیبهشت از ساعت هشت الی ۲۲ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده هموطنان از اقصی نقاط کشور جهت بازدید از نمایشگاه، تمهیدات و تدابیر ویژه ترافیکی جهت انتظام بخشی به عبور و مرور در معابر پیرامونی محل برگزاری نمایشگاه اتخاذ شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور تهران بزرگ ضمن پوشش ترافیکی معابر مرتبط با نمایشگاه اقدامات ترافیکی در جهت تسهیل تردد و بازدید شرکت‌کنندگان را اجرا می‌کند.

وی درخصوص اعمال محدودیت‌های توقف اعلام کرد: محدودیت‌های توقف وسایل نقلیه از ساعت هشت به صورت روزانه در طول برگزاری نمایشگاه در بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل بزرگراه مدرس تا خیابان قنبرزاده، خیابان قنبرزاده حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا بزرگراه شهید سلیمانی در هر دو مسیر، خیابان شهید بهشتی حدفاصل قنبرزاده تا خیابان پاکستان، خیابان‌های مفتح و پاکستان اعمال خواهد شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص محل توقف وسایل نقلیه ادامه داد: پارکینگ چهل سرا ورودی از خیابان شهید مفتح (خیابان نقدی) و خیابان مطهری (خیابان جهانتاب) جهت استفاده وسایل نقلیه شخصی سواری درنظرگرفته شده است؛ همچنین پارکینگ‌های داخلی مصلی امام خمینی (ره) جهت پارک تاکسی، سرویس ناشران، کارکنان و پارکینگ شماره ۲۷ ورودی از درب اصلی شماره ۱ در خیابان شهید بهشتی جهت پارک موتورسیکلت و پارکینگ‌های شماره ۶ و ۷ واقع در خیابان قنبرزاده جهت پارک اتوبوس‌های شرکت واحد با مسیر‌های تعیین شده در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص ورود و خروج خودرو‌ها گفت: خودرو‌های ناشران، خودرو‌های حامل کتاب و همچنین کارکنان دارای برچسب ویژه‌ای است که توسط متصدیان برگزاری نمایشگاه تهیه شده و برای اتومبیل‌های ناشران در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود، برای ورود این دسته از خودرو‌ها درب پارکینگ شماره ۴ در خیابان بهشتی و درب‌های ۱۸-۱۹-۲۰ در بزرگراه شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است؛ همچنین ورود خودرو‌های حامل کتاب به نمایشگاه از ساعت ۶ تا ۸ بوده و خارج از بازه زمان مذکور باید از ورود به نمایشگاه خودداری کنند.

این مقام نظامی افزود: درب شماره ۱۲ واقع در خیابان قنبرزاده جهت تردد مراجعه کنندگان (عابرین پیاده) در نظر گرفته شده و انتقال محموله و بار در ساعات کم ترافیک و از یک مقطع خاص از درب پارکینگ شماره چهار صورت می‌پذیرد.

سرهنگ مومنی از شهروندان و مراجعه‌کنندگان درخواست کرد: برای مراجعه به نمایشگاه کتاب با سیستم حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و اتوبوس تردد کرده و از آوردن وسیله نقلیه شخصی به دلیل محدودیت فضای پارکینگ خودداری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها