جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور به کار خود پایان داد

بیست‌وششمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۸۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 06May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی،  بیست‌وششمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور، امروز (شنبه)، با حضور مسئولان کشوری و استانی با معرفی برگزیدگان در سالن علامه جعفری دانشگاه پیام نور تبریز به کار خود پایان داد.

«میکائیل جمال‌پور» رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی در این آیین، با تاکید بر اینکه امروز روزی فراموش ناشدنی در خاطره دانشگاهیان پیام نور خواهد بود، اظهار داشت: نزدیک به هفت هزار نفر از دانشجویان پیام نور سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان این‌که همکاران ما در دبیرخانه جشنواره به میزبانی دانشگاه پیام نور تبریز و با همکاری سازمان مرکزی چندین ماه است در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این جشنواره، تلاش می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره در رشته‌های مختلف برگزیده شده‌اند که امروز معرفی می‌شوند.

جمالپور، با تاکید بر این‌که در کنار مسابقات قرآنی با ابتکار سازمان مرکزی، مسابقات مربوط به تعالیم و آموزه‌هایی اهل بیت هم مورد توجه قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات قرآنی در حقیقت عمل به سفارش نبی مکرم (ص) است که سال گذشته در استانی دیگر و امسال در تبریز برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، افزود: امیدواریم این پرچم همواره در دست دانشگاهیان پیام نور در حال اهتزاز باشد و بتوانیم به وظایف خود در قبال قرآن و عترت عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها