آخرین دستنوشته شهید آشوری ساعاتی پیش از عملیات منتشر شد+ عکس

شهید جانی بت اوشانا که پیکرش به تازگی کشف و شناسایی شده است دستنوشته‌ای از خود پیش از انجام عملیات به یادگار گذاشته است.
کد خبر: ۵۸۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ - 26April 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید «جانی بت اوشانا» متولد ۱۵ شهریور ۱۳۴۳ و از شهدای آشوری سرزمین ایران اسلامی است. او که به عنوان سرباز تیپ ۵۵ هوابرد به جبهه‌های دفاع مقدس رهسپار شد و سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی بدر در شرق دجله بدر به شهادت رسیده است.

پیکر او چندی پیش توسط اعضای کمیته جست‌وجوی مفقودین کشف و پس از آزمایش دی ان ای هویت آن مشخص شد و قرار است مراسم تشییع و تدفین پیکر در روزهای آتی برگزار شود.

بخشی از وصیتنامه این شهید که در کتاب «مسیح در شب قدر» آمده است را می‌خوانید. در این کتاب ماجرای دیدار رهبر انقلاب با خانواده شهید اوشانا به مناسبت سال نوی مسیحی آمده است.

در وصیتنامه شهید آمده است:

«به نام خدا
خانواده عزیزتر از جانم
هنگامی که این کاغذ‌ها را در دست دارید، امیدوارم که حالتان خوب باشد و در کنار هم آن زندگی خوش و خرمی را که همواره در نظر من بوده است، داشته باشید و از عنایات ایزد یکتا و حضرت عیسی مسیح (ع) و حضرت مریم (س) که تنها حامیان مسیحیان به خصوص خانواده ما می‌‎باشند، بهره‌‎مند باشید. این سطور را در لحظه‌‎های قبل از حرکت برای بازپس‌گیری حق و خاک کشورمان به سوی دشمن متجاوز، برایتان می‌‎نویسم»

آخرین دستنوشته شهید آشوری ساعاتی پیش از عملیات+ عکس

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار