وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

لرستان از استان‌های شاخص در دفاع از انقلاب اسلامی است

«زلفی گلی» با اشاره به اینکه لرستان از استان‌های شاخص در دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت: لرستان با تقدیم جوانان غیور مردانی در دوران هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد.
کد خبر: ۵۸۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 24April 2023

لرستان از استان‌های شاخص در دفاع از انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز (دوشنبه) در اولین برنامه خود پس از حضور در لرستان، در دیدار با حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه لرستان از استان‌های شاخص در دفاع از انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: لرستان با تقدیم جوانان غیور مردانی در دوران هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد.

وی همچنین با بیان اینکه استان لرستان برای بقا و دوام انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی کرده و دین خود را ادا کرده است، افزود: باید در جهت توسعه و رونق این استان توجه ویژه کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تخصیص ۱۱۸ درصدی اعتبارات دانشگاهی در لرستان، گفت: استان  لرستان در جذب اعتبارات دانشگاهی نسبت به دیگر استان‌ها پیش‌رو است.

حضور در  یادمان شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد و حضور در یادواره ۱۱۵ شهید دانشجوی لرستان از دیگر برنامه‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این سفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها