رئیس رژیم صهیونیستی: با خطرناک‌ترین بحران مواجهیم

رئیس رژیم صهیونیستی با اشاره به تظاهرات متوالی ساکنان اراضی اشغالی در مخالفت با تصویب نهایی طرح «اصلاحات قضایی»، می‌گوید که اسرائیل با خطرناک‌ترین بحران داخلی خود مواجه است.
کد خبر: ۵۸۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 23April 2023

رئیس رژیم صهیونیستی: با خطرناک‌ترین بحران مواجهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه «یدیعوت آحارانوت» گفت که اسرائیل با خطرناک‌ترین بحران داخلی خود از سال ۱۹۴۸ تاکنون مواجه است.

بنابر گزارش امروز (یکشنبه) وبگاه «معا» به نقل از یدیعوت آحارانوت، اسحاق هرتزوگ جنگ ایجادشده در پی طرح «اصلاح نظامی قضایی» در اراضی اشغالی را «خطرناک‌ترین بحران داخلی» این رژیم دانسته که حوزه‌های مختلفی را در فلسطین اشغالی دربرگرفته است.

رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه با بیان اینکه تماس‌ها برای ایجاد راهکار این بحران ناموفق خواهد بود، افزود: «خجالت نخواهم کشید از اینکه بگویم چه کسی مقصر است.»

وی همچنین با اشاره به اینکه پیشنهاد استعفا از سمتش را رد کرده است، گفت: «من بشدت مورد اعتماد تمام اقشار مردم هستم. پیشنهاد‌های مختلفی در این خصوص دریافت کرده‌ام که این پیشنهاد نیز جزء آن‌ها بود. من این پیشنهاد را رد کردم و به نظر نمی‌رسد که این پیشنهاد اصلا به‌جا باشد.»

این اظهارات در حالی بیان شده است که هزاران ساکن فلسطین اشغالی اخیرا و برای شانزدهمین هفته متوالی در اعتراض به طرح «بنیامین نتانیاهو» برای اصلاحات قضایی به خیابان‌های فلسطین اشغالی آمدند. خبرگزاری فرانسه در جدیدترین گزارش خود درباره این اعتراضات خبر داده بود که در تظاهرات اخیر در تل‌آویو ده‌ها هزار نفر حضور داشتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار