فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

اتحاد بین سپاه و ارتش ناگسستنی است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: ارتش جمهوری اسلامی همچنان با شعار «ارتشی، سپاهی، یک ارتش الهی» پا برجاست و پا برجا خواهند ماند و هیچگاه خود را از سپاه جدا نمی‌داند.
کد خبر: ۵۸۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ - 21April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی و تثبیت آن نقش مهم و کلیدی داشته است.

وی افزود: اگر ارتش با بدنه مومن و پیرو خط ولایت در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همراه امام خمینی (ره) و مردم نبود انقلاب به ثمر نمی‌نشست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ادامه داد: دشمن از همان ابتدا به دنبال انحلال ارتش جمهوری اسلامی بود تا موجب عدم ثبات و تثبیت انقلاب اسلامی شود لذا تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفت اما ارتش با استقامت خوبی که از خود نشان داد توطئه‌ دشمن را خنثی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) و تعیین روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش گفت: امروز ارتش برای ملت است و هیچ قدرتی حق دخالت در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

امیر سرتیپ آذریان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمال اقتدار است و توانسته با توکل به خدا و پیروی از خط مشی امامین انقلاب و با استفاده از تجربیات خود در دفاع مقدس آزمایش‌های بزرگی را پشت سر بگذارد و لرزه بر اندام دشمن بیندازد.

وی اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی توانسته در تمامی ابعاد پیشرفت کند ساخت ادوات و تجهیزات جنگی براساس نیازهای عملیاتی یگان‌های ارتش با استفاده از دانش نخبگان و جوانان و کمک بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان از جمله این پیشرفت‌هاست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی همچنان با شعار «ارتشی، سپاهی، یک ارتش الهی» پا بر جاست و پابرجا خواهند ماند و هیچگاه خود را از سپاه جدا نمی‌داند و خود را مکلف به حفظ امنیت ایران و ملت می‌داند.

امیر سرتیپ آذریان یادآور شد: به کسانی که در مرزها و خارج از مرزها به دنبال تفکری ناآگاهانه و متأثر از راهبردهای خصمانه استکبار در پی ایجاد ناامنی در ایران هستند هشدار می‌دهم که اگر به مرزهای ایران نزدیک شوند و دست به خطایی بزنند قبل از رسیدن به مرزها چنان برخوردی با آن‌ها می‌شود که از عملکرد خود پشیمان شوند.

وی ادامه داد: پخت بیش از ۵۰ هزار پرس غذا و قرص نان و تحویل آن به مناطق محروم، حمایت و کمک‌رسانی به مردم در دوران یخبندان به ویژه مردم تربت حیدریه، ارائه چند هزار کمک مردمی در ماه رمضان، مشارکت در راه‌سازی و ایجاد پل‌ها، بهداشت و درمان، آب‌رسانی به مناطق محروم و ساخت منازل برای محرومان از جمله اقدامات رتش برای خدمت به مردمی است که همیشه از ارتش حمایت کرده‌اند و پای انقلاب و نظام بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار