همزمان با ایام ماه رمضان صورت گرفت؛

برگزاری محفل «انس با قرآن» در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن با حضور کارمندان و سربازان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ارتش جمهوری اسلامی ایران در حسینیه این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ - 13April 2023

برگزاری محفل انس با قرآن در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم-علیرضا صادقیان پور؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن با حضور کارمندان و سربازان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و جمعی از مسئولان استانی در حسینیه این یگان برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم «نعمت محسنی زرین» فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در این محفل طی سخنانی به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و یاد و نام شهدای والامقام بخصوص شهید صیاد شیرازی را گرامی داشت.

این محفل قرآنی با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط محمدحسین فراهانی از قاریان برگزیده استان و کشور و نیز مرثیه سرایی و سینه زنی به مناسبت سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) همراه بود؛ همچنین کارکنان و سربازان فعال در برنامه‌های قرآنی و تعدادی از پیشکسوتان پدافند با اهداء هدایایی تقدیر شدند.

در پایان، مزار شهدای گمنام این یگان با حضور حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سید حسن حسینی معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، فرمانده گروه پدافند، جانشین فراجا در استان قم و نمایندگانی از یگان‌های ارتش مستقر در استان، عطرافشانی و غبارروبی شد.

لازم به ذکر است؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم چندی قبل در دیدار نوروزی با امیر محسنی زرین فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان، چشم انداز نقش ارتش در کنگره شهدای ملی استان و سازوکار‌های پیش روی ارتش در سال جدید را مورد بحث و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار