فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

زنده نگهداشتن ارزش‌های اسلام برای نسل جوان امری ضروری است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: زنده نگهداشتن آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و نظام اسلامی به‌ویژه برای نسل جوان، امری واجب و ضروری است.
کد خبر: ۵۸۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 12April 2023

زنده نگهداشتن آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام برای نسل جوان امری ضروری استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش شب گذشته همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) با حضور در مجالس عزاداری شهرک شهید بهشتی این نیرو از نزدیک در جریان روند برگزاری برنامه‌های فرهنگی هیئات و حسینیه‌های مذهبی قرار گرفت و بر هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد.

سرتیپ صباحی‌فرد در این بازدید در جمع خانواده کارکنان این نیرو، اظهار داشت: اساس شخصیت هر انسانی پاکسازی و بهسازی معنوی بوده و شب‌های قدر فرصت بسیار خوبی برای خودسازی و تزکیه نفس است.

وی با بیان اینکه بصیرت و ولایتمداری دو شاخصه اصلی شیعیان عصر حاضر است، خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و نظام اسلامی به‌ویژه برای نسل نوجوان و جوان امری واجب و ضروری است.

در این بازدید، حجت الاسلام «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش و حجت‌الاسلام «سید جانمراد موسوی» معاون فرهنگی و روابط عمومی این نیرو امیر صباحی‌فرد را همراهی کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار