بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) به مناسبت روز قدس:

روز جهانی قدس نماد یکپارچگی و انسجام جهان اسلام است

سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس آورده است: روز جهانی قدس نماد یکپارچگی و انسجام جهان اسلام است.
کد خبر: ۵۸۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 10April 2023

روز جهانی قدس نماد یکپارچگی و انسجام جهان اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نماد پاسداشت آرمان متعالی فلسطین و حمایت از مبارزات مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیستی است که به همت آزادگان جهان واقعه‌ای تاریخ‌ساز در مسیر مبارزات آزادی طلبانه و عدالت‌خواهانه علیه نظام آپارتاید صهیونیستی و حامیان آن تبدیل شده است.

این بیانیه می‌افزاید: این مناسبت بزرگ در تقویم جهان اسلام، امروزه در سرتاسر جهان مورد توجه قرار گرفته و همه ساله وعده‌گاه حق‌جویان در مقابله و برائت از رژیم اشغالگر، غاصب و آپارتاید صهیونیستی شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: سیاست‌های آمریکا در خدمت منافع رژیم اشغالگر قدس است و حمایت‌های سیاسی و نظامی ایالات متحده از آن به شیوه‌ای بسیار گسترده و بدون هیچگونه محدودیتی در دهه‌های اخیر ادامه یافته است.

این بیانیه می‌افزاید: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم ستمدیده فلسطین یک سیاست کوتاه مدت و تاکتیکی نبوده، بلکه وظیفه‌ای انسانی و بشردوستانه است که بنیان آن به فطرت و ذات هر انسان آزاده از هر دین و نژاد برمی‌گردد و اسرائیل باید بداند که نه تنها مردم فلسطین بلکه تک تک مسلمانان در سراسر جهان تا لحظه آخر پای آزادی قبله اول مسلمانان خواهند ماند و هیچگاه مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: خون یکایک جوانان مظلوم فلسطینی که به ناحق و به دست رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند در پای درختان زیتون جاری خواهد شد و آرامش، امنیت و آزادی را برای فلسطینیان به ارمغان خواهد آورد، در حالی که منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم‌های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل کشی‌ها، غارت‌ها، قتل و تجاوز‌ها و اشغالگری‌های سفاکان صهیونیست بسته‌اند، باید بدانند که قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را به هم گره زده و اعمال شیطانی همچون شهرک سازی‌های نامشروع در اراضی فلسطینیان و ادامه اشغالگری آنها، نمی‌تواند رویای واهی و افسانه‌ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.

این بیانیه می‌افزاید: سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان به‌منظور بزرگداشت این روز باعظمت از عموم شهروندان همدان دعوت می‌کند تا با شرکت در گردهمایی بزرگ روز جهانی قدس، نشان دهند که فریاد مظلومان جهان را لبیک‌گو هستند و فارغ از فضاسازی‌های رسانه‌ای موجود در منطقه و جهان، توجه به مصائب یک کشور گرفتار در ستم و رنج‌دیده برایشان هنوز اهمیت دارد و مهم‌تر از آن اینکه درک می‌کنند که ایستادگی در مقابل جنایات صهیونیسم در فلسطین اشغالی، ایستادگی در برابر افزایش هرگونه تجاوزگری در منطقه و جهان است که برگ برگ تاریخ کشور ما هنوز زخمی آن‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار