نخست وزیر عراق تأکید کرد؛

اعلام وفاداری به خون شهدا از طریق مبارزه با فقر و تروریسم

«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد، گفت که باید از طریق مبارزه با فقر، فساد و تروریسم وفاداری خود را به خون شهدا نشان دهیم.
کد خبر: ۵۸۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ - 08April 2023

اعلام وفاداری به خون شهدا از طریق مبارزه با فقر و تروریسمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در مراسم چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بدر در بغداد سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش، «محمد شیاع السودانی» امروز شنبه ضمن سخنرانی در این مراسم تاکید کرد که هیچ خط قرمزی در پرونده مبارزه با فساد وجود ندارد و دولت عراق در حال کار بر روی اصلاحات اساسی و ریشه‌ای در اقتصاد است.

وی تصریح کرد: ما از ادامه و پیگیری برنامه‌های خود برای ارائه جهش استثنایی و مقابله با بحران‌ها با قاطعیت دریغ نخواهیم کرد.

السودانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توافق نفتی بین بغداد و اربیل گفت دولت عراق برای دستیابی به توافق نفتی با اقلیم کردستان گام‌های بلندی برداشته است.

نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد: ما باید با مبارزه با بلایای فساد، فقر و تروریسم وفاداری خود را به خون شهدا ثابت کنیم و در پرونده مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: دولت توانسته است ریشه فساد را قطع کند و برای برقراری ثبات و حل مشکل نفت و گاز با اقلیم کردستان گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار