مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

انسجام هرچه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی، فعالیت‌ها را اثرگذارتر می‌کند

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: تلاش‌های فرهنگی و هنری هرچه بیشتر منسجم‌ باشد اثرگذارتر خواهد بود. اگر دستگاه‌ها و ساختارهای حوزه فرهنگ و هنر، هم‌افزا باشند و فعالیت‌های خود را با انسجام بیشتری به انجام برسانند هنرمندان احساس بهتری خواهند داشت و بینندگان نیز لذت مضاعفی خواهند برد.
کد خبر: ۵۷۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ - 14March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم اختتامیه بزرگترین نمایشگاه هنرهای تجسمی شمال شرق کشور اظهار داشت: خداوند پس از خلقت انسان به خود لقب «احسن الخالقین» داد و انسان گل سرسبد خلقت شد.

وی افزود: کسانی که در تراز تربیت اولیا دین، پیامبران الهی و براساس نسخه هدایت الهی رشد می‌کنند خداوند عاشق آن‌ها می‌شود.

این مسئول یادآور شد: شهدا جزو کسانی هستند که خداوند عاشق آن‌ها شده است. آن‌ها مسیر تعالی را از خاک آغاز کردند و تا اوج افلاک پرکشیدند و «عند ربهم یرزقون» شدند به نحوی که اولیا دین به آن‌ها افتخار می‌کنند و انبیا به آن‌ها رشک می‌برند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: سخن گفتن از مخلوقاتی که خداوند متعال عاشق آن‌هاست، سخت است. در بین همه قالب‌ها، هنر قالب بسیار خوبی برای مدح، ستایش، تکریم و تجلیل شهداست، چراکه فکر و اندیشه‌ زمانی ماندگار می‌شود که هنرمندانه عرضه شود.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: تلاش متولیان برپایی این نمایشگاه بزرگ و متنوع با آثار فاخر ارزشمند و قابل تکریم است و حضور شما هنرمندان به این نمایشگاه رونق‌ بخشید.

وی تأکید کرد: تلاش‌های فرهنگی و هنری هرچه بیشتر منسجم‌ باشد اثرگذارتر خواهد بود. اگر دستگاه‌ها و ساختارهای حوزه فرهنگ و هنر، هم‌افزا باشند و فعالیت‌های خود را با انسجام بیشتری به انجام برسانند هنرمندان احساس بهتری خواهند داشت و بینندگان نیز لذت مضاعفی خواهند برد.

در پایان این مراسم از منتخبین جشنواره‌های «مرد میدان» و «قاب افتخار» که آثار خود را در بزرگترین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی شمال شرق کشور به نمایش گذاشتند، تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار