امام جمعه سلطانیه:

جنگ ارزی برای تداوم دشمنی با ملت انقلابی است

حجت‌الاسلام «حسینی نسب» گفت: جنگ ارزی بخشی از جنگ ترکیبی برای تداوم دشمنی با ملت انقلابی است.
کد خبر: ۵۷۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ - 03March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمن «سید عمران حسینی نسب» امام جمعه شهرستان سلطانیه امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه جنگ ارزی بخشی از جنگ ترکیبی برای تداوم دشمنی با ملت انقلابی و به هم ریختن اوضاع داخلی کشور است، اظهار داشت: باید جنگ ارزی را باور کرد و در برابر آن وضعیت جنگی گرفت.

حجت‌الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه تداوم دشمنی دشمنان به خاطر خوی استکباری آنان و مقاومت ملت ایران در برابر آنان و ترس از الگو شدن انقلاب اسلامی برای ملت‌های دیگر است و شنیده شدن شعارهای ضد استکباری در بیخ گوش آمریکا نمونه آن است، افزود: ایران اسلامی دشمن تراشی نمی‌کند اما بر اساس عقل و شرع با ظالم و ظلم مخالفت و از مظلوم دفاع می‌کند.

امام جمعه سلطانیه با تبریک روز سرباز گمنام گفت: امنیت همه جانبه کشور و مردم مرهون فداکاری و مجاهدت‌های چشمان بیدار نظام یعنی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی که به حق سربازان گمنام لقب گرفته‌اند، است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد از نهادهای مقدس و از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: انفاق و دستگیری از نیازمندان از نشانه‌های مومنین است و اگر کسی پاداش الهی را باور داشته باشد در بخشش سخاوتمند می‌شود و انتظار می‌رود مومنین در آستانه سال جدید نیازمندان را کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها