ما متحدیم/ سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح:

فعالیت‌های جهادی میدان عملی راهیان نور است

سردار «شکارچی» اقدامات فعالان جهادگر را استمرار فرهنگ به جامانده از شهدا عنوان کرد.
کد خبر: ۵۷۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲ - 24February 2023

فعالیت‌های جهادی میدان عملی راهیان نور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره ملی جهادگران، اظهار داشت: ما شاهد رشد و شکوفایی خوبی در مجموعه بسیج دانشجویی هستیم. انگیزه، روحیه، دانش، دلسوزی، ابتکار عمل و خلاقیت از ویژگی‌های این نهاد جوان‌پایه است.

سردار شکارچی با ابراز تأسف در خصوص نبود شناخت کافی نسبت ظرفیت‌های موجود بسیج دانشجویی گفت: به موجب این ضعف شناختی، دستگاه‌های کشور نسبت به این نهاد‌ها حتی نتوانسته‌اند بهره کافی را از این ظرفیت ببرند. از کسانی که به ویژه در بسیج دانشجویی به شیوه جهادی و رایگان در حوزه‌هایی همچون پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، کشاورزی و عرصه‌های گوناکون به مردم و کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح توفیقات صورت گرفته در گروه‌های جهادی مردم‌پایه را موجب خرسندی دانست و افزود: امید است وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مسئول با بازدید از این جشنواره بتوانند از این گروه‌ها حمایت ویژه کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته گروه‌های جهادی استمرار فرهنگ به جامانده از شهداست. راهیان نور هم به این معناست که ما در مسیری که شهدا با توفیقات‌شان توانستند کشور و انقلاب را حفظ و توسعه دهند، گام برداریم.

سخنگوی ارشد نیروی‌های مسلح در پایان عنوان کرد: امروز جهاد سازندگی و بسیج در همان مسیر شهدا در تلاش برای رشد، شکوفایی و اقتدار کشور هستند. در واقع میدان عملی راهیان نورهمین فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها