رئیس سازمان بهزیستی:

« هنردرمانی» از شاخه های مهم سازمان بهزیستی است

قادری هنردرمانی را از شاخه‌های مهم در بهزیستی دانست و گفت: جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت به صورت ملی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ - 23February 2023
« هنردرمانی» از شاخه های مهم سازمان بهزیستی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور شامگاه پنجشنبه در اختتامیه جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت در بابلسر با بیان اینکه هنر درمانی یکی از شاخه‌های حائز اهمیت در سازمان به شمار می‌رود افزود: امیدواریم بتوانیم جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت را در آینده نه‌چندان دور به‌صورت ملی برگزار کنیم.
 
قادری یادآور شد: موضوع توانمندسازی، رشد و تعالی هنر در ذات افراد دارای معلولیت وجود دارد از این رو مسائل مرتبط با حوزه‌ی هنر برای ما مهم و حائز اهمیت است و به دلیل حائز اهمیت بودن مسئله امیدآفرینی و خودباوری در جامعه‌ی معلولین ما قدردان افرادی هستیم که بتوانند مایه‌ی امیدآفرینی جامعه‌ی هدف سازمان بهزیستی شوند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: همه در یک پیکره وظیفه‌داریم قدردان هنرمندان دارای معلولیت و توانمندی‌های آنان باشیم و همسویی استراتژیک همه دستگاه‌ها موجب شد تا زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری چنین جشنواره‌ای در محلات، مدارس و محلات اقلیمی فراهم شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: تئاتر، نمایش و هنر از گذشته با ایرانیان بوده و هنرمندانی که شادی، درد و رنج جامعه را در کنار بیان آداب و رسوم با هنرنمایی خود به نمایش می‌گذارند، برای ما ارزشمند هستند.
 
سلگی خاطرنشان کرد: هنر تعزیه پیام عدالت‌خواهانه امام حسین (ع) را در قالب نمایش نشان داده است و ایرانیان از گذشته‌ی دور تمام هنر خود را در قالب تعزیه به نمایش گذاشته و پیام رسای عدالت‌خواهانه و آزادی‌خواهانه اباعبدالله الحسین (ع) را با نمایش تبیین و ماندگار کرده‌اند.
 
وی افزود: هنر نمایش و تئاتر بسیار ارزشمند است و پیام شما هنرمندان دارای معلولیت این است که معلولیت، محدودیت نیست و ما توان رسیدن به پیچیده‌ترین حرفه‌ها را داریم که تئاتر سمبل هنر است.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان دارای معلولیت در چنین گردهمایی‌هایی این پیام را به مسئولان می‌رساند که باید بستر‌های تعالی، رشد و حضور درخشان شما در جامعه را فراهم کنند.
 
سلگی یادآور شد: خوشحالیم که در استان مازندران میزبان هنرمندان دارای معلولیت بودیم و مفتخریم که زمینه‌های رشد و تعالی برای افراد دارای معلولیت توسط مسئولان فراهم شود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: با تمام قوت در خدمت جامعه‌ی بزرگ بهزیستی خواهیم بود و تلاش برای رفع دغدغه‌های این خانواده‌ی بزرگ در دستور کار است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار