فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

مردم در تأمین امنیت نقش تعیین‌کننده‌ای دارند

سردار «تقوی» گفت: نقش مردم در مقابله با سرقت بسیار مهم است و می‌توانند سرقت‌ها و سارقان را به پلیس اعلام کنند تا به سرعت رسیدگی لازم انجام شود.
کد خبر: ۵۷۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ - 14February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتطامی استان خراسان رضوی امروز در حاشیه اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرقت خودرو، دستبرد به خانه‌های مسکونی، سرقت ارز و طلا بیشترین موارد سرقت در استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

سردار تقوی افزود: بخشی از سرقت‌ها در خراسان رضوی نیز مربوط به معتادان متجاهر است که امیدواریم به زودی این معتادان از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مشهد و خراسان رضوی زائرپذیر هستند و طرح تشدید مقابله با سرقت در این استان با جدیت دنبال می‌شود.

سردار تقوی گفت: در راستای مطالبات مردمی و دستور فرمانده فراجا از امروز برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده‌تر صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی، آموزش و تعیین اهداف توسط تیم‌های مجرب انجام شده است، محلات آلوده و جرم‌خیز نیز شناسایی شده و تیم‌ها به صورت پوششی و غیرمحسوس کار مبارزه با سرقت را انجام خواهند داد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: نقش مردم در انجام این مأموریت بسیار مهم است و می‌توانند سرقت‌ها و سارقان را به پلیس اعلام کنند تا به سرعت رسیدگی لازم انجام شود.

سردار تقوی ادامه داد: برای اجرای این طرح هماهنگی لازم با قوه قضائیه صورت گرفته و خواستار اعمال مجازات بازدارنده برای سارقان هستیم.

طرح مبارزه با سرقت امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با پایتخت، در هفت استان کشور آغاز شد.

این طرح به منظور مبارزه حداکثری با سرقت در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، فارس، خوزستان و غرب تهران اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها