مسئول بسیج رسانه کردستان:

۴۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستان ارسال شد

«رشیدی» گفت: ۴۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شد که البته با توجه به توانمندی و ظرفیت رسانه‌ای استان کردستان، تعداد آثار راضی کننده نیست.
کد خبر: ۵۷۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 12February 2023

۴۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستان ارسال شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حجت رشیدی» مسئول بسیج رسانه کردستان امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستان در سنندج اظهار داشت: ۴۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که البته با توجه به توانمندی و ظرفیت رسانه‌ای استان، تعداد آثار راضی کننده نیست.

وی افزود: با رای هیات داوران، ۱۰ اثر برتر به عنوان آثار برتر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور ارسال شد که دوم اسفند در تهران برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه کردستان هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی شناخت ظرفیت رسانه‌ای استان عنوان کرد و گفت: باید به سوی تولید محتوایی برویم که در جامعه کارکرد رسانه‌ای داشته باشد، چراکه رسانه توانمند، رسانه‌ای است که اثر گذار و مطالبه‌گر باشد.

رشیدی بیان داشت: رسانه‌ای موفق و در تراز انقلاب اسلامی است که شجاعت مطالبه‌گری و بیان خدمات نظام و دولت را داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیان واقعیت‌ها شجاعت می‌خواهد، گفت: در اغتشاشات اخیر بسیاری از رسانه‌های استان محافظه‌کاری کردند در حالی‌که نباید رسانه‌هایی که از نام و امتیازات نظام برخوردارند، صحنه را خالی کنند.

مسئول بسیج رسانه استان کردستان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ابراز داشت: شهید غلامرضا بامدی از شهدای اغتشاشات امسال به همراه سایر شهدا با جانفشانی به میدان مقابله با آشوبگران رفت تا امروز ما در امنیت و آرامش باشیم.

در پایان این آیین از خانواده شهید «غلامرضا بامدی» از شهدای امنیت تجلیل شد و نفرات برگزیده جشنواره نیز معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار