مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان:

جشنواره سواد رسانه‌ای در کردستان برگزار می‌شود

«فرامرزی» گفت: در راستای توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نشر و بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی، مرکز نسرای کردستان جشنواره سواد رسانه‌ای را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۰۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ - 04July 2023

جشنواره سواد رسانه‌ای در کردستان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مجتبی فرامرزی» مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نشر و بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی، مرکز نسرای کردستان جشنواره سواد رسانه‌ای را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌کند.

وی افزود: این جشنواره رسانه‌ای به منظور آمایش ظرفیت‌ها و توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی استان کردستان و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان یادآور شد: سازمان فضای مجازی درصدد است اینگونه جشنواره‌ها را در راستای جهاد تبیین رسانه‌ای و مهیا کردن بستری برای کنشگران فعالانه در فضای مجازی برگزار کند.

فرامرزی به محورهای جشنواره پرداخت و گفت: تربیت رسانه‌ای، جریان‌شناسی، رسانه‌شناسی، فناوری‌های نوین ارتباطی، امنیت فناوری اطلاعات، سواد فناوری اطلاعات، امنیت سایبری ،اقتصاد رسانه‌ای، اشتغال رسانه‌ای و کارآفرینی رسانه ای از محورهای این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی می‌توانند در قالب‌های سخنرانی، موشن‌گرافی، پوستر، اینفوگرافی و کتاب آثار خود را تا ۲۰ تیر سال ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان عنوان کرد: آثار بعد از داوری و انتخاب، به جشنواره کشوری که مرداد برگزار می‌شود ارسال و علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این رویداد به ادمین کانال‌ روبیکا به آدرس https://rubika.ir/nasrakurd مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار