شهید «اسکندر احدی»: حامیان آمریکا به‌دست مستضعفین از بین خواهند رفت+ سند

شهید «اسکندر احدی» در وصیت‌نامه خود، خطاب به کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه از آمریکا حمایت می‌کنند، تأکید کرده است که به دست مستضعفین، به نیروی الهی و همت امام عزیز از بین خواهند رفت.
کد خبر: ۵۷۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ - 05February 2023

به گزارش گروه ساجد دفاع‌پرس، شهید «اسکندر احدی» یکم مرداد سال ۱۳۳۶، در تهران متولد شد. وی تا سوم متوسطه درس خواند و سپس ازدواج کرد. «اسکندر احدی» با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت، تا این که سرانجام نوزدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱، در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش به قلبش شهید شد.

پیکر مطهر شهید «اسکندر احدی» را در بهشت‌زهرا (س) تهران به خاک سپرده شده است. جمشید برادر این شهید والامقام نیز به شهادت رسیده است.

شهید «اسکندر احدی» در وصیت‌نامه خود، خطاب به کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه از آمریکا حمایت می‌کنند، تأکید کرده است که به دست مستضعفین، به نیروی الهی و همت امام عزیز از بین خواهند رفت. وی همچنین در ادامه، به کسانی که با اسلام در ستیز هستند نیز توصیه کرده است که به‌سوی خدا بازگردند.

کسانی که از آمریکا حمایت می‌کنند، به‌دست مستضعفین از بین خواهند رفت

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
فَحَسِبْتُمْ أَنَّما خَلَقْناكُمْ عَبَثاً وَ أَنَّكُمْ إِلَيْنا لا تُرْجَعُونَ. إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سلام این حقیر به رهبر عزیز و عالی‌قدر مستضعفین جهان امام خمینی و سلام این حقیر به روحانیت مبارز همیشه در سنگر.

وصیت اصلی رزمندگان این است که امام عزیز را تنها نگذارید. امیدوارم که خداوند خون ناقابل ما را در راه این امام عزیز قبول نماید.

ای کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه از آمریکا حمایت می‌کنید، این حقیقت را بدانید که به دست همین مستضعفین، به نیروی الهی و همت امام عزیز از بین خواهید رفت، مطمئن باشید؛ چون گفته خداوند به تحقق خواهد پذیرفت. ای کسانی که با اسلام در ستیز هستید، آیا از قدرت الهی غافلید؟ آیا به سوی خداوند بازگشت نخواهید کرد؟

سلام به مادر عزیز و پدر عزیز حزب‌اللهی و سلام برادران و خواهران حزب‌اللهی‌ام! بدانید که تا ابد دوستتان خواهم داشت. سلام به همسر عزیزم و خانواده محترم حزب‌اللهی‌اش. همسر عزیزم من چگونه از تو صحبت کنم که زبان قادر نیست سخنی در مورد تو به جا آورد. این را بدان که خیلی دوستت دارم. اگر من در این راه به شهادت رسیدم، هرچه دارم به تو می‌رسد. به هر طریقی که می‌خواهی به مصرف برسان.

ولی این را بدان من خیلی وقت پیش، از شهادتم آگاه بودم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار