«منیژه آرمین» مهمان امشب مجموعه «فیروزه» شبکه افق

سری دوم مجموعه «فیروزه» با محوریت گفت‌وگو با نویسندگان انقلاب و فعالیت های ادبی آن‌ها محور سری دوم مجموعه «فیروزه» شبکه افق سینما شد.
کد خبر: ۵۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ - 07November 2015

«منیژه آرمین» مهمان امشب مجموعه «فیروزه» شبکه افق

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سری دوم مجموعه «فیروزه» که با محوریت گفتوگو با نویسندگان انقلاب اختصاص دارد، در هر قسمت آثار و فعالیت های ادبی یکی از نویسندگان معاصر کشورمان که بعد از انقلاب دوران رشد و شکوفایی خود را آغاز کردند معرفی میکند و علاوه بر این، نویسنده مورد نظر هم در برنامه حضور می یابد و در مورد آثار و سیر فعالیت های حرفهای خود مطالبی را بیان میکند.

مهمان این هفته برنامه «فیروزه» منیژه آرمین است؛ او عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم نویسنده، سفالگر و روانشناس معاصر ایرانی است.

آرمین در زمستان ۱۳۲۴ در تهران و در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد؛ از چهار سالگی همراه با بزرگترها به مجالس مثنوی خوانی قدم گذاشت و به همین دلیل وزن های مثنوی در ذهن او کاملا جا افتاده است.

عضویت در هیئت مدیره گروه آبی بیکران هنر، نویسندگی در مجلات زن روز، پگاه، ندا، ادبیات داستانی و پیام زن، بازرسی انجمن هنرمندان سفالگر معاصر، عضویت در هیئت علمی انجمن قلم، عضویت در شورای سیاستگذاری دو سالانه هشتم سفال و دبیری نمایشگاه ملی بزرگ زنان سفالگر ایران از جمله فعالیت های حرفه ای او محسوب می شوند.

کیمیاگران نقش، ای کاش گل سرخ نبود، شب و قلندر، بوی خاک، شباویز و گیله بانو از جمله آثار مکتوب منیژه آرمین هستند.

«فیروزه» به تهیه کنندگی حسبن حبیب زاده  شنبه 16 آبان ماه ساعت 18 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم ساعت 22 به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار