دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی مطرح کرد؛

ضرورت برخورد با لیدرهای هنجارشکن در جهت بی‌حجابی

حجت‌الاسلام فرخی گفت: برخورد با لیدرهای هنجارشکن بی‌حجاب، لزوم فضاسازی شهری، تدبیر برای جلوگیری از کشف حجاب در خیابان، مدیریت وضعیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اراک و جهاد تبیین از درخواست‌های ستاد امر به معروف استان است.
کد خبر: ۵۶۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰ - 21January 2023
ضرورت برخورد با لیدرهای هنجارشکن بی‌حجاببه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «مصطفی فرخی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی  امروز شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی، اظهار داشت: بازرسی از ۶۳ اداره‌کل و ۱۴ اداره شهرستانی استان در راستای اجرای امر به معروف انجام شده است.
 
وی افزود: سه هزار و ۶۰۰ بازرسی از اصناف استان انجام شده که ۸۰ مورد کشف حجاب و ویترین نامناسب باشعایر اسلامی شناسایی شد.
 
حجت الاسلام فرخی با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا از ارایه خدمات به افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شد، بیان کرد: باید به بانوان کم حجاب و بی‌حجاب نیز ارایه خدمات محدود شود.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی در مقوله کم‌حجابی مراجعان بلاتکلیف هستند و لازم است شفاف سازی در این حوزه صورت گیرد.
 
حجت الاسلام فرخی افزود: برخورد با لیدرهای هنجارشکن بی‌حجاب، لزوم فضاسازی شهری، تدبیر برای جلوگیری از کشف حجاب در خیابان، مدیریت وضعیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اراک و جهاد تبیین از درخواست‌های ستاد امر به معروف استان است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها