جان‌فدا/ معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (س):

شهادت سردار «سلیمانی» او را الگویی برای آزادیخواهان قرار داد

سردار اسدی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی سند افتخار ایران اسلامی است و چگونگی شهادت او توسط آمریکایی‌ها باعث شد که در تاریخ کل ایران بدرخشد و همه انسان‌های آزاده در روی کره خاکی سردار دل‌ها را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۶۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ - 06January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (س) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی روستازاده بی‌ادعایی از خطه کرمان بود، او در روستا بزرگ شد اما در زمان دفاع مقدس در پنج استان در مقابل دشمن مزدور حزب بعث جنگید، پس از جنگ نیز در شرق کشور در برابر اشرار آن منطقه دلاوری‌ها از خود نشان داد و شبانه‌روز در پی اشرار آن منطقه بود.

سردار اسدی افزود: شهید سلیمانی برخی اشرار را با زور اسلحه تسلیم و برخی را با گفت‌وگو خلع سلاح می‌کرد، آن شهید والامقام در سال ۱۳۷۶ وارد نیروی قدس سپاه شد و برنامه خود را برای ۲۰ سال آینده در کشورهای اطراف طراحی کرد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (س) گفت: قاسم سلیمانی توانست در عراق ورق را برگرداند و جوانان را ساماندهی کند و پرونده داعش را برای همیشه در آن کشور ببندد.

سردار اسدی با بیان این که حاج قاسم خود را سرباز ولی فقیه می‌دانست و همین امر، رمز موفقیت او بود تصریح کرد: شهید سلیمانی فرماندهی بود که همیشه و در خط اول مقدم حضور داشت، هیچگاه بسیجیان و سربازان خود را در خط مقدم تنها نمی‌گذاشت و در کنار آنان می‌جنگید.

وی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی سند افتخار ایران اسلامی است و چگونگی شهادت او توسط آمریکایی‌ها باعث شد که در تاریخ کل ایران بدرخشد و همه انسان‌های آزاده در روی کره خاکی سردار دلها را الگوی خود قرار دهند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) بیان داشت: آمریکا همان کشوری است که ادعای کدخدایی دنیا را دارد اما در شب تاریک و از آسمان بر سردار سلیمانی حمله‌ور می‌شود، اگر قد‌رت داشت در جنگ رودررو با سردار بزرگ ایران نبرد می‌کرد.

سردار ‌اسدی خاطرنشان کرد: اینکه آمریکا نیمه‌شب، آن هم از آسمان به شهید سلیمانی حمله می‌کند، نشان از ترس و ضعف استکبار و قدرت ایران اسلامی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار