جان‌فدا/ مسئول بازرسی قرارگاه ‌مرکزی خاتم الانبیا (ص) سپاه:

شخصیت شهید «سلیمانی» چند بعدی است

سردار پاسدار «اسدی» گفت: شخصیت شهید سلیمانی چند بعدی است و به همین علت از ایشان به عنوان یک مکتب زنده یاد می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 04January 2023

شخصیت شهید «قاسم سلیمانی» چند بعدی استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» مسئول بازرسی قرارگاه ‌مرکزی خاتم الانبیا (ص) سپاه امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و هفدهمین سالگرد شهادت سردار «احمد کاظمی» و شهدای عرفه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی اظهار داشت: شخصیت این شهید والامقام چند بعدی است و به همین علت از ایشان به عنوان یک مکتب زنده یاد می‌شود.

وی عنوان کرد: رفاقت و دوستی سردار سلیمانی با سردار کاظمی الگویی برای جوانان و رزمندگان امروز است که بدانیم در هر زمانی ظرفیت‌های انسانی و جهادی می‌تواند زنده باشد.

مسئول بازرسی قرارگاه ‌مرکزی خاتم الانبیا (ص) سپاه تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام همان مسیر مکتب سیدالشهدا علیه السلام در کربلا را طی می‌کنند و همواره به دنبال زنده نگه داشتن اسلام هستند.

در این مراسم از تصویر گرافیکی دو یار شهید با حضور فرزند شهید کاظمی و سردار محمدجعفر اسدی هم رزم شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) اصفهان رونمایی شد. این اثر گرافیکی به سفارش سایت شهید کاظمی و با ایده پردازی و به روزرسانی یکی از تصاویر دفاع مقدس شهیدان سلیمانی و کاظمی صورت گرفت که با تکنیک نقاشی دیجیتال تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار