معاون بازرسی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص):

یأس در جمع درس‌آموختگان مکتب حسینی جایی ندارد

سردار اسدی گفت: در ماه‌های گذشته همه رسانه‌های معاند به دنبال مأیوس کردن مردم بوده‌اند؛ این در حالی است که در جمع درس‌آموختگان مکتب حسینی، یأس و ناامیدی جایی ندارد.
کد خبر: ۵۶۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ - 25December 2022

پیکان‌ها در سه ماه گذشته به سمت ولی فقیه نشانه رفته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در آیین اختتامیه نخستین کنگره شهدای غواص، اظهار داشت: ولی فقیه به‌عنوان رکن اصلی نظام انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن در رأس بوده و با اتکا به آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون از گزند دسیسه‌ها در امان مانده است.

سردار اسدی افزود: انقلاب اسلامی ایران توانسته با اتکا به ولی فقیه، قدرت استکبار جهانی را تنزل داده و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد: در سه ماه گذشته همه رسانه‌های معاند به دنبال مأیوس کردن مردم بوده‌اند؛ اما به این نکته توجه ندارند که در جمع درس‌آموختگان مکتب حسینی، یأس و ناامیدی جایی ندارد.

وی گفت: در این مدت تمامی پیکان‌ها به سمت ولی فقیه نشانه رفته و علاوه بر این در رسانه‌ها نیز هزاران دروغ را به خورد جوانان ایرانی داده‌اند، اما با توجه آموزه‌های نهضت حسینی، تکلیف مردم انقلابی در خصوص مقابله با این دسیسه‌ها مشخص شده و این همان تکیه بر استواری و مقاومت و پیروی از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها