رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی:

توسعه فعالیت‌های مدرسه حکمرانی/ بخش پژوهش تقویت می‌شود

سردار احمدی‌مقدم گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی به دنبال آن است تا حوزه پژوهش را توسعه دهد که در همین راستا خلاقیت‌های خوبی هم صورت گرفته به نحوی که تاکنون بالغ بر ۱۴۰ پایان‌نامه دکترا در این دانشگاه، دفاع شده است.
کد خبر: ۵۶۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 21December 2022

بخش پژوهش تقویت می‌شود/ فعالیت‌های مدرسه حکمرانی توسعه می‌یابدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، سردار سرتیپ «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی (داعا) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه با مرکز‌ پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه در مراکز آموزشی کشور وجه آموزش بر پژوهش برتری دارد؛ به همین جهت در این دانشگاه به دنبال این هستیم تا برخلاف سایر مراکز آموزشی کشور، حوزه پژوهش را توسعه دهیم که در همین راستا خلاقیت‌های خوبی هم صورت گرفته به نحوی که تاکنون بالغ بر ۱۴۰ پایان‌نامه دکترا در دانشگاه عالی دفاع ملی، دفاع شده است.

سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: هفت کارگروه در این دانشگاه فعالیت دارند که در این کارگروه‌ها کادر اساتید خوبی داریم؛ البته ادعا نداریم که تمام و کمال هستیم، ولی به هر حال تلاش می‌کنیم تا وضعیت آموزش و پژوهش را ارتقا دهیم.

وی افزود: این دانشگاه مجموعه‌ای به نام مدرسه حکمرانی هم دارد که در حال توسعه آن هستیم؛ لذا امیدواریم با توسعه فعالیت‌های این مدرسه، خلأهایی را که در بحث آموزش حکمرانی وجود دارد، پر کنیم؛ هرچند در این مسیر در ابتدای راه هستیم.

فرمانده داعا اضافه کرد: با امضای تفاهم‌نامه میان این دانشگاه و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی روابط این دو مجموعه بیش از گذشته تعمیق یابد؛ در واقع تقویت تعاملات دو طرف گامی مهم در ارتقای توانمندی‌های علمی و پژوهشی طرفین خواهد بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار