فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد؛

کشف ۴۰۰ قبضه اسلحه در خوزستان/ ۸۰ هزار نوع فشنگ ضبط شد

سردار گودرزی گفت: در سه ماهه گذشته ۴۰۰ قبضه اسلحه و ۸۰ هزار نوع فشنگ در مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۵۶۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ - 18December 2022

کشف ۴۰۰ قبضه اسلحه در خوزستان/ ۸۰ هزار نوع فشنگ ضبط شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا پیش از ظهر امروز یکشنبه ضمن بازدید از هنگ مرزی خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته مرزبانان در هورالعظیم و منطقه عمومی خرمشهر در نقطه صفر مرزی در عملیات‌های گسترده موفق به کشف دو محموله قاچاق سلاح شدند.

سردار گودرزی خبر داد: در کشفیات شب گذشته ۳۳ هزار گلوله انواع سلاح جنگی از نوع m ۱۶، کلت کمری و کلاشینکف کشف شد و یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: در عملیات هوشمندانه‌ای ۲۳ هزار ۷۷۳ فشنگ جنگی و یک قبضه کلت از شناوری در آبراه اروند کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: مأموران مرزبانی این محموله قاچاق را از شناور‌های صیادی در آبراه اروند کشف و توقیف کردند و در این رابطه ۲ قاچاقچی نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شدند.

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: اعضای ۱۹ باند قاچاق مهمات و سلاح هم در هورالعظیم با هوشیاری مرزبانان دستگیر و منهدم شده‌اند؛ این اقدامات مهم با همکاری مرزبانی عراق، سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران محقق شده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه گذشته ۴۰۰ قبضه اسلحه شامل ۳۳۰ اسلحه کلت کمری و ۸۰ هزار نوع فشنگ در اروند رود و مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.

سردار گودرزی گفت: با توجه به اتفاقات اخیر عده‌ای هستند که می‌خواهند تنور اغتشاش را گرم کنند و با وارد کردن سلاح‌های قاچاق شرایط کشور را ناامن کنند، مرزبانان این افراد را در نقطه صفر مرزی زمین گیر کردند و ۷ تن از اشرار نیز به هلاکت رسیدند.

وی افزود: همکاران ما در چابهار با یک گروه مسلح در بندر جاسک درگیر شده‌اند، سه نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر از جمله مخدر صنعتی و سلاح و مهماتی که به دریا انداخته‌اند، کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار