کنفرانس تخصصی «توانبخشی روانی و اجتماعی مبتنی بر جامعه» برگزار شد

کنفرانس یک‌روزه تخصصی «توانبخشی روانی و اجتماعی مبتنی بر جامعه» به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش توسط اداره‌کل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سالن همایش‌های شهید رسول‌زاده برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 18December 2022

کنفرانس یک‌روزه تخصصی «توانبخشی روانی و اجتماعی مبتنی بر جامعه» برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کنفرانس یک‌روزه تخصصی «توانبخشی روانی و اجتماعی مبتنی بر جامعه» به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش توسط اداره‌کل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در روز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های شهید رسول‌زاده برگزار شد.

این برنامه برای معاونان، مدیران کل و کارشناسان ستادی به صورت حضوری و برای مدیران کل استانی و همکاران مرتبط به صورت وبیناری برگزار شد.

در این کنفرانس، محمد‌رضا خدایی‌اردکانی؛ استاد تمام دانشگاه و متخصص اعصاب و روان و فوق تخصص خواب به عنوان سخنران افتتاحیه کنفرانس به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه سعید خانجانی؛ دکترای مشاوره توانبخشی و دانشیار دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی در خصوص توانبخشی روانی – سازگاری با مشکلات، معصومه معارف‌وند؛ دکترای مددکاری اجتماعی و دانشیار این دانشگاه در مورد مددکاری اجتماعی در توانبخشی و کیارش عبدی؛ دکترای مدیریت خدمات بهداشتی، درمانی و دانشیار این دانشگاه با موضوع توانبخشی در نظام سلامت، موانع و راهکار به صورت جداگانه به ایراد سخن پرداخت.

در انتهای کنفرانس، اساتید حاضر به سوالات علمی مدعوین پاسخ گفتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار