فرمانده سپاه ساری خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۷۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در ساری

«شریفی» از برگزاری بیش از هزار و ۷۰۰ برنامه علمی، اجتماعی، فرهنگی، اردویی و ورزشی از سوی سپاه ساری در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ - 19November 2022

تفکر بسیجی رهایی ملت‌ها از یوغ استکبار و استعمار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ‌ پاسدار «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ساری عصر امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج، با گرامیداشت این هفته مقدس اظهار داشت: بسیج یک یادگار ماندگار از امام راحل است که در تمام عرصه‌ها میدان دار فعالیت‌ها بود.

وی افزود: نقش‌آفرینی بسیج در دوران طلایی دفاع مقدس الگوی آزادگان جهان است که درس ایثار، شهادت، شهامت و رشادت را به جهانیان آموختند. یکی از ویژگی‌های بسیج کار جهادی و فی سبیل الله است و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج توانست با روشنگری، بصیرت و جهاد خسارت‌ها را جبران کند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری عنوان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم، خدمت صادقانه مسئولان در دولت و مجلس انقلابی است که باید صادقانه از ظرفیت‌های موجود جهت رفاه زندگی مردم استفاده کرد.

شریفی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر من رهبر جامعه اسلامی نبودم، مسئول فضای مجازی می‌شدم که این نشان می‌دهد باید حواسمان به جنگ رسانه‌ای دشمن و سیاه‌نمایی آنان باشد؛ همچنین ایشان فرموده بودند که خرمشهر‌ها در پیش است، کمربندهارا باید ببندید که امروز باید حواسمان به توطئه دشمنان در عرصه‌های مختلف باشد.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر ادامه فتنه سال‌های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ است که پشت همه این‌ها آمریکای جنایتکار حضور دارد و نتیجه این اتفاقات مشخص شدن سره از ناسره است، افزود: حفظ و حُریَّت زن به عفاف و حجاب است. افرادی که به باور‌های دینی احترام نمی‌گذارند، بدانند از روی ناآگاهی خارج از کشتی انقلاب هستند و امیدواریم هرچه زودتر از خط دشمن فاصله بگیرند.

فرمانده سپاه ساری بیان کرد: تهدیدات برای نظام و ملت فرصت است و هیچ‌گاه از تهدیدات داخلی و خارجی نترسید. هدف ما این است تا فریب‌خوردگان نوجوان و جوان را از صف معاندین به دامن ملت و جامعه اسلامی برگردانیم.

شریفی با اشاره به اهم برنامه‌های هفته بسیج خاطرنشان کرد: بیش از هزار و ۷۰۰ برنامه علمی، اجتماعی، فرهنگی، اردویی، ورزشی مانند یادواره شهدا، نشست روشنگری و بصیرتی مسابقات فرهنگی ورزشی، رزمایش اقتدار بسیج با عزم و اراده بسیجیان و حضور همه اقشار و پایگاه بسیج برگزار و همچنین قرارگاه محله مهدوی برپا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها