برنامه‌های هفته بسیج در تفت

به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سال تأسیس بسیج به دستور امام خمینی (ره) و هفته بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.
کد خبر: ۵۵۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ - 19November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سال تاسیس بسیج به دستور امام خمینی (ره) و هفته بسیج، سرهنگ «سید مصطفی آقایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در نشست خبری به تشریح برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود، پرداخت.

سرهنگ آقایی در این زمینه اظهار داشت: ماموریت بسیج در سه محور اساسی مخاطب محوری و مردم، پیامدسنجی و هدفمند کار کردن در حوزه شهری و روستایی است.

وی تجلیل از جهادگران بسیجی در سطح شهرستان، افتتاح پروژه‌های مسکونی، برگزاری برنامه عاشقان ولایت شهرستان با مربیان حلقه‌های صالحین، برگزاری برنامه‌های بصیرتی و جهاد تبیین، حضور مسئولان در مساجد و پاسخگویی به دغدغه‌های مردمی، غبارروبی گلزار شهدای والامقام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، برگزاری همایش نوجوانان انقلابی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان، تجلیل از کسبه و بازاریان توسط بسیج اصناف، بسیج جامعه زنان و تجلیل از بانوان جهادگر، پیگیری و اجرای طرح محله اسلامی و برگزاری همایش اقتدار در روز بسیج از جمله برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار