مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

فرهنگ دفاع مقدس ظرفیت هدایت بشریت را دارد

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس ظرفیت هدایت و نجات بشریت را دارد چراکه ارزش‌های این حماسه جاوید آنگونه ناب و ارزشمند هستند که اگر هر انسانی به آن متمسک شود قطعاً راه صلاح و رستگاری را طی می‌کند.
کد خبر: ۵۵۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ - 17November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، دومین نشست محوری دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، جمعی از مدیران این اداره‌کل و مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌های مشهد، طرقبه ‌شاندیز، گلبهار و فریمان در دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شاندیز برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: خداوند متعال و اولیای دین بر ایستادگی و جهاد در برابر دشمنان تأکید کرده‌اند؛ بر همین اساس دفاع و جهاد به‌عنوان نعمتی بزرگ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، افزود: باید ارزش‌های دفاع مقدس دائماً از دست تطاول دشمنان حفظ شود و باید مراقب بود تا دفاع مقدس دچار غفلت، فراموشی و یا تحریف واقع نشود و لذا باید ارزش‌های دفاع مقدس را با صد زبان و بدون توجه به محدودیت‌های زمانی و مکانی نشر دهیم.

این مسئول تأکید کرد: فرهنگ غنی دفاع مقدس ظرفیت هدایت و نجات بشریت را دارد چراکه ارزش‌های این حماسه جاوید آنگونه ناب و ارزشمند هستند که اگر هر انسانی به آن متمسک شود قطعاً راه صلاح و رستگاری را طی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تأکید بر استفاده از علم و هنر در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بیان داشت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌های خاموش و شهادت‌طلبی‌ در اوج گمنامی است، لذا باید برای استفاده هر چه بهتر ظرفیت‌های رسانه‌ای در راستای اجرای بهتر مأموریت‌ها از مراکزی که ظرفیت گفتمانی دارند استفاده کرد.    

وی استفاده از ظرفیت رسانه را در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضروری دانست و بیان داشت: در شهرستان‌ها برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها، ساختارسازی شده و شواری هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح استان شکل گرفته که جلسات آن به‌صورت مستمر برگزار می‌شود تا بر روی مأموریت تمرکز شود.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قالب مناسبی است تا دستگاه‌ها به میدان بیایند و برای رفع مشکلات موجود بر سر راه اجرای مأموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تشکیل هیئت امنای شهدای گمنام در راستای احداث یادمان شهدا و برنامه‌ریزی جهت برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی و همچنین ثبت فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سامانه سادم را ضروری دانست.

در این نشست مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌های مشهد، طرقبه ‌شاندیز، گلبهار و فریمان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس پرداختند.

فرهنگ دفاع مقدس ظرفیت هدایت بشریت را دارد

فرهنگ دفاع مقدس ظرفیت هدایت بشریت را دارد

فرهنگ دفاع مقدس ظرفیت هدایت بشریت را دارد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار