مدیر آموزش‌و‌پرورش بردسکن:

دانش‌آموزان ایران اسلامی در مسیر شهدا گام برمی‌دارند

«چراغیان» گفت: علی‌رغم اینکه دشمنان به‌دنبال کمرنگ کردن روحیه جهاد و مقاومت در بین نسل جوان هستند اما دانش‌آموزان در سایه ارتقای بصیرت، ولایت‌پذیری و حفظ حجاب فریب ترفند‌های و دسیسه‌های دشمنان را نمی‌خورند.
کد خبر: ۵۵۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ - 02November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره ۶۴ شهید دانش‌آموز شهرستان بردسکن و شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) با حضور «علی‌اکبر چراغیان» مدیر آموزش‌و‌پرورش این شهرستان و جمعی از دانش‌آموزان برگزار شد.

چراغیان در این مراسم اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز الگوی دانش‌آموزان امروز ایران اسلامی هستند. نسل امروز با مطالعه وصایا و سبک زندگی شهدا در شرایطی به سمت پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد که دشمن تمام توان خود را برای به انحراف کشاندن آنان و الگوسازی‎های کاذب به کار بسته است.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با تأکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی و هوشیاری دانش‌آموزان، تصریح کرد: علی‌رغم اینکه دشمنان به‌دنبال کمرنگ کردن روحیه جهاد و مقاومت در بین نسل جوان هستند اما دانش‌آموزان در سایه ارتقای بصیرت، ولایت‌پذیری و حفظ حجاب فریب ترفند‌های و دسیسه‌های دشمنان را نمی‌خورند و همواره در مسیری که شهدا و امامین انقلاب ترسیم کردند حرکت می‌کنند.

چراغیان گفت: در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش یکی از ساحت‌های پیش‌رو، ترویج فرهنگ شهید و شهادت است که تحقق این مهم ضامن مصون‌ماندن جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

این مسئول خطاب به دانش‌آموزان گفت: در تمام امور زندگی به سیره نورانی شهدا توسل و تمسک کنید و شک نداشته باشید که موفق خواهید بود.

قرائت دکلمه، اجرای سرود و قرائت فرازی از وصایای شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار