فراخوان جذب حامیان سلامت و کرامت؛

اجرای طرح «پنجره های امید» در ایام محرم

معاون منابع داوطلبی و توسعه خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان هلال احمر، با تاکید بر لزوم گسترش خیر جمعی در جامعه از فراخوان جذب حامیان سلامت و کرامت ویژه ایام محرم در قالب طرح «پنجره های امید» خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ - 14October 2015

اجرای طرح «پنجره های امید» در ایام محرم

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، حسن عبودی مزروعی با اشاره به نقش خیر جمعی و مشارکتهای اجتماعی در فعالیت های انساندوستانه جمعیت هلال احمر گفت: تحقق و توسعه فعالیت های عام المنفعه این سازمان در حمایت از آسیب پذیرترین افراد جامعه مرهون همدلی و حمایت مردم نیکوکار است .
 
وی با بیان اینکه در کنار همه برنامه های امدادی جمعیت هلال احمر، تامین سلامت و حفاظت از زندگی انسان ها به منزله یک برنامه و راهبرد مهم مدنظر است، ادامه داد: رشد خیر جمعی ، اعتماد مردمی و مسئولیت پذیری اجتماعی از موضوعاتی است که سازمان داوطلبان به عنوان ارزشی اخلاقی دنبال می کند.
 
معاون منابع داوطلبی و توسعه خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: این سازمان در ایام محرم سعی کرده است زمینههای مشارکت مردم در امور مختلف را بیش از پیش فراهم کندو  برنامههای مهمی را به احترام حامیان  اجتماعی اش دنبال کند که پنجره های امید ویژه حمایت از دانش آموزان بی سرپرست و بدسرپرست ، خانواد های زندانیان نیازمند و بیماران کم بضاعت در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله این برنامه هاست.
 
عبودی، تامین کمک هزینه تحصیلی، کمک های معیشتی و درمانی  افراد مذکور را از اقدامات این طرح برشمرد و ادامه داد: در ایام محرم ،جذب حامی در این برنامه در سراسر کشور فراخوان می شود و کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در خانه های داوطلب و شعب جمعیت هلال احمر جمع آوری می شود.
 
منبع:مهر
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار