فرمانده دفاع مقدس:

«جهاد تبیین» بهترین راهبرد مقابله با جبهه نرم دشمنان است

سردار «میرشکار»، جهاد تبین را بهترین راهبرد برای مقابله با جبهه نرم دشمنان انقلاب دانست.
کد خبر: ۵۵۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ - 16October 2022

مجهز شدن به سلاح «جهاد تبین» بهترین راهبرد مقابله با جبهه نرم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «علیجان میرشکار» از فرماندهان دفاع مقدس امروز در نشست تخصصی جهاد تبیین و روشنگری مسائل روز کشور که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و بسیج رسانه سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن با هر ابزاری تلاش دارد ایران اسلامی زمین گیر شود.

وی جهاد تبیین را بهترین راهبرد برای مقابله با جبهه نرم دشمنان انقلاب دانست و به امر جهاد در بخش‌های مختلف پرداخت و افزود: هر زمان در مقابل دشمن قرار گیریم از جمله جهاد در جبهه اقتصادی، سیاسی اجتماعی، فرهنگی و... جهاد است.

سردار میرشکار با بیان اینکه دشمنان از زمان شکل گیری انقلاب تا تثبیت و استمرار انقلاب دشمنان اسلام درصدد براندازی انقلاب اسلامی بوده اند، بیان داشت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در زمانی که جهان دو قطبی بود مطرح شد و دشمنان انقلاب برنتابیدند.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف نیروی زمینی و منابع رو زمینی سرآمد جهان است، عنوان کرد: دشمنان آمدند جلوی این ملت بایستند و سه راهبرد کلان شامل کنترل امنیتی ایران، انزوای سیاسی ایران و فرسودگی اقتصادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای محدود کردن ایران را شکل دادند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: دشمن با ایجاد پایگاه‌های نظامی در اطراف ایران برای رسیدن به این هدف اقدام کرد.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: در هشت سال دفاع مقدس سیم خاردار که کاربرد نظامی دارد را تحریم بودیم و اکنون نیز دشمنان در حال تلاش هستند تا بهباد ما به فروش نرسد.

این فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی ابراز داشت: دشمن نتوانست در بحث انزوای سیاسی ایران کاری از پیش ببرد و تلاش دارد اقتصاد ما را زمین گیر کند.

سردار میرشکار با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک قدرت اول تامین انرژی، سوخت و اقتصاد در اختیار خاورمیانه خواهد بود، عنوان کرد: باید با جهاد تبیین ابعاد دشمنی و فتنه افکنی استکبار علیه ملت ایران تبیین شود.

وی با بیان اینکه تبیین با تأکید بر اینکه در بحث تبیین باید باید مطالبه‌گر درست باشیم و امنیت غذایی را محقق کنیم، تصریح کرد: مسئولین باید بفهمند یک درصد جمعیت دنیا را در اختیار داریم و برای رشد و توسعه کشور از ظرفیت نخبگانی ملت استفاده کنند.

به گفته سردار میرشکار جهاد تبیین، پوشش و لاپوشانی نیست و پرده برداری و غبارروبی از منویات امامین انقلاب اسلامی در جهاد تبیین مهم است.

این فرمانده دفاع مقدس با تأکید بر اینکه باید گفتمان قالب سه قوا گفتمان امامین انقلاب باشد، خاطرنشان کرد: دشمن اجازه تشکیل دولت اسلامی را نمی‌دهد و باید یار مسئولین باشیم و معرفت دینی و بصیرت سیاسی خود را افزایش دهیم.

وی با تأکید بر اینکه باید مخاطب شناس باشیم، به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال موج سواری برای استفاده از احساسات جوانان، کشته سازی فریب خوردگان، روی کار آوردن گروهک‌های تجزیه طلب است و در مرحله جدید نیز جنگ سفارت خانه‌ها و تجدید تحریم‌ها را پی گرفت.

سردار میرشکار با تأکید بر اینکه باید همانند شهیدان آوینی، بصیر و‌... افسر این جبهه باشیم و با جهاد تبیین جلوی دشمن ایستادگی کنیم، ابراز داشت: سه دهه تلاش دشمن با همراهی اصحاب رسانه محکوم به شکست شده ‌و امروز نیز نباید اجازه ندهیم حقایق تحریف شود.

این فرمانده دفاع مقدس بر صیانت از فضای مجازی تأکید کرد و متذکر شد: باید مطالبه‌گری درستی داشته باشیم تا مسئولان شرایط را درک کنند و جهاد تبیین غبارروبی از مشکلات و چالش‌ها است و هر زمانی که فرهنگ و مدیریت، مدیریت و گفتمان انقلابی و اسلامی شد، دولت اسلامی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار