سردار همدانی از اینکه هنوز شهید نشده، متاثر بود

ماجرای ترور 3 سال پیش «سردار شهید حسین همدانی» در سوریه

همرزم شهید حسین همدانی در دفاع مقدس گفت: ایشان چند سال پیش وقتی در آپارتمان خودشان در دمشق به همراه خانواده‌ حضور داشتند، تروریست‌ها آپارتمان ایشان را به گلوله و رگبار می‌بندند.
کد خبر: ۵۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ - 10October 2015

ماجرای ترور 3 سال پیش «سردار شهید حسین همدانی» در سوریه

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سالهای گذشته که نقش تعیین کنندهای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، عصر دیروز در حین انجام ماموریتهای مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریستهای داعشی به شهادت رسید.
 
 
حمید مروتی، از همرزمان شهید در دفاعمقدس در گفتوگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با نقل خاطرهای از آقای شهدوست، خواهرزاده شهید سردار حسین همدانی درباره ماجرای ترور این شهید و خانوادهاش را در سوریه نقل میکند و میگوید:  ایشان چند سال پیش وقتی در آپارتمان خودشان در دمشق به همراه خانواده حضور داشتند، تروریستها آپارتمان ایشان را به گلوله و رگبار میبندند.
 
وی افزود: ایشان همسر و فرزندان خود را نیز به سوریه برده بود چرا که ایشان در آن مقطعی که در سوریه بودند، نقش مستشار نظامی را به عهده داشتند.
 
مروتی ادامه داد: آنها در آن حادثه مدتی را روی زمین دراز میکشند تا اینکه ماجرا خاتمه پیدا میکند. تمام شیشهها، در و دیوار به گلوله بسته شده بود. این شلیکها از ساختمان و آپارتمان روبهرویی صورت گرفته بود. کسی در آن حادثه آسیب نمیبیند. در آن حادثه آسیبی نمیبینند. این ماجرا برای 3 سال قبل بود.
این همرزم شهید سردار حسین همدانی در دفاع مقدس تصریح کرد: من ایشان را در جبهه بسیار ملاقات کردم. ما چند سال پیش جلسهای را برای پیشکسوتان در پادگان قدس همدان برگزار کردیم که سردار شهید همدانی در آن سخنرانی میکردند. ایشان در آن سخنرانی میگویند ما ماندهایم و همه رفتهاند و از این اینکه شهید نشدهاند بسیار متاثر بودند و آرزوی شهادت داشت.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار