مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

ایستادگی رمز پیروزی مردم ایران است

سردار ملکی گفت: ایستادگی رمز پیروزی مردم ما بود و برای حفظ انقلاب و نظام پاسداری کردیم و پاسداری خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۴۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 23September 2022

ایستادگی رمز مقاومت مردم ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه امروز مرکز استان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، تسلیت رحلت پیامیراکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و همچنین بزرگداشت چهل و دومین هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن با بررسی‌های دقیقی که از وضعیت ایران داشت جنگ بین المللی در مقیاس کوچکتر را به ما تحمیل کرد.

سردار ملکی افزود: این در حالی بود که هنوز ساختار حکومتی ایران شکل نگرفته بود و انقلاب اسلامی ایران ۱۹ ماهه بود که دشمن به ما تاخت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه تمام برآورد‌های دشمن صحیح بود، گفت: دشمن فهمیده بود که ارتش ۵۰۰ هزار نفره ما ۲۵۰ هزار نفر و سپاه ۲۵ هزار نفر شد و مشغول درگیری‌های داخلی در کردستان، آذربایجان غربی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و بندر ترکمن هستیم و حکومت ما شکل خاص خود را نگرفته بود و بیگانگان حاکم بودند و همه برآوردهایشان صحیح بود که به ما بتازند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در تجزیه و تحلیل خود به اعتقادات و روحیات مردم، عاشورای این مردم و قدرت، ولی فقیه و حضور با بصیرت مردم توجه نکرد و محکوم به شکست شد، ادامه داد: دشمن در زمان جنگ، پی به این سه عنصر برد و این حملاتش هنوز در این ۴۳ سال ادامه دارد و ما هم با تأسی از عاشورا مقاوم و مقتدرانه در میدان ایستاده‌ایم و به فرموده رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس ایستادگی، مقاومت و استقامت را به ما آموخت.

وی با بیان اینکه ما در سال ۶۳ در یک بمباران در بانه ۶۰۰ شهید از سنی و شیعه تقدیم کردیم و رزمندگان و مردم ما با شعار جنگ جنگ تا پیروزی ایستادند، اضافه کرد: در کرمانشاه در یک بمیاران ۸۰۰ شهید دادیم و در خوزستان در یک بمباران ۴ هزار مجروح دادیم و ایستادیم و مقاومت کردیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با عنوان اینکه در جنگ هزاران شهید دادیم، عنوان کرد: ما برای اینکه کردستان برای ایران بماند مقاومت کردیم و نزدیک به ۲۴ هزار شهید تقدیم کردیم و کردستان را نگه داشتیم. با کومله و منافقین جنگیدیم و امروز نیز در جریانات اخیر دشمن محکوم به شکست خواهد بود.

به گفته سردار ملکی ایستادگی رمز پیروزی مردم ما بود و برای حفظ انقلاب جان دادیم و خون دادیم تا از انقلاب و نظام و وطن پاسداری کنیم و پاسداری خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اظهار داشت: این روز‌ها که میکروب‌های چرکین استکبار جهانی با تحریک آمریکا و انگلیس و سیا و موصاد برای نابودی ایران عزیز هم پیمان شدند، اما ما با قدرت و با نگاه به آسمان و خدا راه شهدا و جانبازان و آزادگان را ادامه خواهیم داد و این یک امتحان است.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی بیش از ۵۰ میلیون صفحه وب در طول یک هفته به اسم مهسا امینی ساخته شد، گفت: این جنگ بین حق و باطل است و حق پیروز خواهد بود.

سردار ملکی تصریح کرد: دشمن با شیوه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی بر ما تاخت و ما در این مسیر پیروزیم چراکه با خدا هستیم و راه شهدا را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در باب جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: ما باید جهاد تبیین را برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تمام حوزه‌ها ادامه بدهیم و ناگفته‌های جنگ را به جوانان بازگو کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار