ماجرای سفر حج مرجان نازقلیچی از زبان استاندار گلستان

در ابتدا به سبب حساسیت کارها با مرخصی ایشان موافق نبودم اما پس از اینکه روحیه و ناراحتی ایشان را در یکی از جلسات دیدم همانجا طی یادداشتی اجازه آن را صادر کردم.
کد خبر: ۵۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ - 10October 2015

ماجرای سفر حج مرجان نازقلیچی از زبان استاندار گلستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان،  استاندار گلستان با تجلیل از مرجان نازقلیچی فرماندار فقید بندرترکمن که در فاجعه منا به رحمت خدا رفت، گفت: در ابتدا به سبب حساسیت کارها با مرخصی ایشان موافق نبودم اما پس از اینکه روحیه و ناراحتی ایشان را در یکی از جلسات دیدم همانجا طی یادداشتی اجازه آن را صادر کردم.

دکتر حسن صادقلو در آیین تشییع چهار تن از جان باختگان حادثه منا در بندرترکمن ضمن عرض تسلیت به مردم عزادار این شهرستان اظهار داشت: خانم نازقلیچی به دفعات از من اجازه خواست تا با مرخصی و به حج رفتن ایشان موافقت کنم اما قبول نکردم، حتی چند واسطه آورد بازهم قبول نکردم اما در یکی از آخرین جلسات دیدم که چهره ایشان غمبار است و در همان جلسه یادداشتی به وی دادم و نوشتم حالا که قلبت برای خداست برو ولی ما را هم دعا کن و این یادداشت هم اکنون پیش همسر وی به یادگار مانده است.

استاندار گلستان از نازقلیچی به عنوان همسر و مادری مهربان برای خانواده و مدیری پرتلاش و دلسوز برای مردم بندر ترکمن یاد کرد و ابراز داشت: یاد و خاطرات خوب ایشان برای همیشه نزد مردم بندرترکمن جاودان خواهد ماند.

نازقلیچی فرماندار فقید این شهرستان که از بانوان قوم ترکمن و اهل سنت است، نخستین فرماندار زن در شمال ایران و سومین فرماندار زن در کل کشور در دولت تدبیر و امید بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها