رئیس پلیس راهور فراجا:

استقرار ۱۵۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های مرزی/ احتمالا محور مهران به ایلام شنبه یکطرفه می‌شود

سردار هادیانفر با بیان اینکه احتمالا شنبه محور مهران به ایلام یکطرفه می‌شود، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار خودرو هنوز در پارکینگ‌های مرزی حضور دارند.
کد خبر: ۵۴۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 16September 2022

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور اظهار داشت: حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار زائر به عتبات رفته‌اند و دو میلیون زائر به کشور بازگشتند، در نتیجه یک میلیون و دویست زائر هنوز در عتبات حضور دارند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه ۹۲۰ هزار وسیله نقلیه در پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی پارک کرده بودند، گفت: بخش زیادی از این خودروها ترخیص شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار خودرو هنوز در پارکینگ‌های مرزی حضور دارند، گفت: ۷۹ هزار وسیله نقلیه مربوط به شهر مهران و پارکینگ‌های این شهر است.

وی با بیان اینکه قرار بود محور مهران به ایلام یک طرفه شود، گفت: به دلیل اینکه اشغال جاده‌ای زیر ۵۰ درصد بود محور به صورت دو طرفه هنوز فعال و باز است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه تردد در تمامی محورها عادی است، گفت: در محور مهران به ایلام ترافیک نیمه سنگین اما روان است، همچنین کامیون‌ها و تریلی‌ها تا پایان مأموریت اربعین باید از جاده ملکشاهی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان با توجه به اینکه با اشاره به اینکه مهمترین علت تصادفات در ایام اربعین خستگی و خواب آلودگی بوده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم محور مهران به ایلام فردا یک طرفه شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار