معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان:

هفته دفاع مقدس، هنر وارد میدان شدن است

«سیدعلی مهاجر» گفت: هفته دفاع مقدس، هنر وارد میدان شدن است و می خواهیم برنامه‌هایی را در هفته دفاع مقدس بگیریم که همه ارگان‌ها وارد میدان بشوند.
کد خبر: ۵۴۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 12September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرماندهان نظامی و مدیران اجرایی استان و به همراه ارتباط تصویری با فرمانداران شهرستان‌های استان، در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی به تشریح دستورالعمل گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: کلیه ادارات، سازمان ها و یگان های نظامی و انتظامی برنامه های اجرایی خود به این مناسب را ضمن بارگزاری در سامانه defadoc.ir، تا دو روز آینده به دبیرخانه ستاد (اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس) جهت درج در روزشمار استانی ارسال کنند.

در ادامه «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: هفته دفاع مقدس، هنر وارد میدان شدن است و می خواهیم برنامه‌هایی را در هفته دفاع مقدس بگیریم که همه ارگان‌ها وارد میدان بشوند.

وی افزود: تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تکلیف همه ماست و همه ادارات در برگزاری این برنامه که بصورت کشوری هست سهیم هستند و شهرستان ها نیز با ریاست فرمانداران مکان و فضایی را برای این برنامه پیش بینی کنند و پیشکسوتان و رزمندگان شهرستان را دعوت و تجلیل کنند.

مهاجر گفت: جهاد تبیین را باید در سطح همه اقشار جامعه پیاده سازی کنیم و همچنین فضاسازی هفته دفاع مقدس متناسب با ایام اربعین و دهه آخرماه صفر باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ضمن تاکید بر ارسال برنامه ها به دبیرخانه این ستاد بیان داشت: در پایان اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس کمیته ارزیابی تشکیل شود و عملکرد دستگاه های اجرایی در این راستا مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد و اداراتی که روی برنامه های هفته دفاع مقدس متمرکز و فعال بودند مورد تجلیل قرار بگیرند.

هفته دفاع مقدس، هنر همه آمدن پای کار است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار