مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی به برکت ایثار و مجاهدت فراگیر شده است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی فراگیر شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی باثبات و اقتدار در عرصه‌های مختلف خوش می‌درخشد بدون شک این موفقیت‌ها به برکت خون‌های پاک شهدا و مجاهدت‌های خالصانه و گمنام ایثارگران حاصل شده است.
کد خبر: ۵۴۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ - 01September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خرااسن رضوی، «محمدرضا تازیکی» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، «امرالله شمقدری» مشاور ایثارگران استاندار خراسان رضوی، «حسن کریمدادی» رئیس کمیسیون ایثارگران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: به تعمیر امام خمینی (ره) ارزش انسان‌ها در عرصه‌های زندگی مبتنی بر میزان تحمل آن‌ها در برابر سختی‌های در جهت انجام تکلیف است که این فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در عرصه‌های انقلابی‌گری و جهادی از دوران دفاع مقدس تاکنون مصداق عملی پیدا کرده است.

وی افزود: از حیات انقلاب اسلامی ۴۳ سال می‌گذرد، سهامداران اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و این حرکت پربرکت کسانی هستند که دست از جان کشیدند و به میدان آمدند تا این حرکت مبارک مقدس و الهی را به ثمر رساندند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر مدیران پاک‌دست، مخلص و جهادی بودند که با اعتقاد راسخ در راه حق و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند خداوند نیز آن‌ها را جان و دل ملت ایران اسلامی ماندگار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: یکی از وظایف و تکالیفی که بر عهده همه آحاد جامعه این است که دائماً به یاد بیاورند که مدیون ایثار و مجاهدت کسانی هستند که برای دفاع از اسلام و انقلاب از تمام وجود خود گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی فراگیر شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی باثبات و اقتدار در عرصه‌های مختلف خوش می‌درخشد بدون شک این موفقیت‌ها به برکت خون‌های پاک شهدا و مجاهدت‌های خالصانه و گمنام ایثارگران حاصل شده است.

یوسفعلی‌زاده در ادامه به لازمه حل مشکلات کشور را در گرو مدیریت جهادی دانست و بیان داشت: امروز رویکرد بدنه مدیریتی کشور در همه قوا، جهادی است. هرچند عده‌ای از ابتدا دائماً فریاد می‌زدند که انقلاب اسلامی پانخواهد گرفت اما آن‌ها این آرزو را به گور بردند و عده‌ای در طول انقلاب اسلامی در وسط میدان حاضر بودند و برای تداوم انقلاب اسلامی از هیچ مجاهدتی دریغ نکردند.

این مسئول تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به یک نظام تأثیرگذار در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده است که این اثرگذاری به برکت هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره)، فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاکبازی فرزندان انقلابی محقق شده است؛ بر همین اساس باید نسبت به تکریم حماسه‌آفرینان عرصه‌های عزت و شرف و تداوم راه آن‌ها اهتمام شود.

رشد اقتصادی نیازمند مجاهدت است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ابراز داشت: وجود فرزندان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در میان کارکنان سازمان همیاری و واحدهای تابعه به‌عنوان بدنه و پایه‌های اصلی سازمان می‌تواند فرصت خوبی برای رشد و توسعه روزافزون این مجموعه محسوب شود.

تازیکی خاطر نشان کرد: قطعا در شرایط کنونی که در یک جنگ اقتصادی در سطح جهانی قرار گرفته‌ایم، وجود کارکنانی از جامعه ایثارگران فرصت و موقعیت مناسبی برای سازمان ایجاد کرده است و انتظار می‌رود آن‌ها همچون بازوان اقتصادی در کنار بیش از هزار نفر از دیگر پرسنل ستادی و شرکت‌ها و موسسسات تابعه با نگاهی متفاوت‌تر برای تحقق اهداف سازمان و پیروزی در این جنگ اقتصادی تلاش کنند.

در این مراسم از 10 نفر از جامعه ایثارگری سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی به نمایندگی از ۹۰ نفر از فرزندان شهدا، ایثارگران و آزادگان شاغل در مجموعه بزرگ اقتصادی این سازمان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار