تجدید میثاق معاون وزیر صمت با آرمان‌های شهدا در یادمان شهدای گمنام شهرکرد

«موسوی» در اولین برنامه کاری خود در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرکرد، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کرد.
کد خبر: ۵۴۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ - 28August 2022

تجدید میثاق معاون وزیر صمت با آرمانهای شهدا در یادمان شهدای گمنام شهرکردبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «سید محمد موسوی» معاون صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات وزارت صنعت، معدن و تجارت، در اولین برنامه کاری خود در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، با حضور در یادمان شهدای گمنام «شهرکرد» ضمن غبارروبی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های والای شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.

در این آیین استاندار، رییس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت، فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با حضور در دفتر استاندار چهارمحال و بختیاری، مهمترین مسائل و موارد مرتبط با حوزه تولید، اشتغال و صادرات این استان را مورد بحث و بررسی قرار داد و برنامه‌ها و دستاورد‌های وزارت صمت را در سالجاری تشریح کرد.

قرار است معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به استان چهارمحال بختیاری، چهار کارخانه را در شهرک صنعتی شهرکرد افتتاح و از ۲ واحد صنعتی دانش‌بنیان بازدید کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها