رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران:

آزادگان سفیران ترویج متعالی شهید و شهادت هستند

«لطفی» گفت: آزادگان سفیران ترویج متعالی شهید و شهادت هستند و باید با رفتار و گفتار نیک در جامعه الگو باشند.
کد خبر: ۵۴۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ - 19August 2022

آزادگان سفیران ترویج متعالی شهید و شهادت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشت و تجلیل از آزادگان سرافراز کامیاران امروز در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

«احمدرضا لطفی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کامیاران در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: آزادگان سفیران ترویج متعالی شهید و شهادت هستند و باید با رفتار و گفتار نیک در جامعه الگو باشند.

وی افزود: آزادگان در انتقال مفاهیم دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و اسارت به نسل جوان، آزادگان نقش مهمی دارند.

لطفی به نقش شهرستان کامیاران در دفاع از ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: وجود تعداد زیادی شهید، جانباز، آزاده و رزمنده در این شهرستان بیانگر نقش‌آفرینی مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس است.

«کیوان شافعی» فرماندار کامیاران در ادامه با تبریک این روز به آزادگان سرافراز و مردم شهیدپرور شهرستان کامیاران به رشادت‌ها و رنج و ظلم‌های دوران مشقت‌بار اسارت اشاره کرد: آزادگان نمادی از استقامت و خانواده‌های آنان نمادی از صبر با کارنامه‌ای پرافتخار در حراست و حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب هستند و جایگاه والا و ارزنده‌ای دارند.

شافعی یادآور شد: امیدوارم همه مسئولان در مسیر ارزشمند این عزیزان و خدمت صادقانه به نظام اسلامی موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار