فرماندار ویژه شهرستان سقز:

امنیت و آرامش امروز کشور مرهون شهدا، آزادگان و جانبازان است

«توان» گفت: امنیت و آرامش امروز کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون از خود گذشتگی شهدا، آزادگان و جانبازان است.
کد خبر: ۵۴۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 19August 2022

امنیت و آرامش امروز کشور مرهون شهدا، آزادگان و جانبازان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سقز امروز با جمعی از آزادگان این شهرستان دیدار کردند.

«جعفر توان» فرماندار ویژه شهرستان سقز در این دیدار ضمن تبریک ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون از خود گذشتگی شهدا، آزادگان و جانبازان است.

وی افزود: سالروز بازگشت آزادگان به ایران فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است، زیرا فداکاری‌ها، صبر و جوانمردی آنها در دوران اسارت باید برای نسل‌های آینده بازگو شود.

«محمد خشکدامن» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سقز نیز آزادگان را الگوی صبر و استقامت برای ملت ایران توصیف کرد و اظهار داشت: آزادگان، یادگاران شهدا هستند که با رشادت‌ها و جانفشانی خود، پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآوردند.

وی یادآور شد: آزادگان اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند که با تحمل رنج و سختی‌های فراوان در زندان‌های رژیم بعثی عراق، ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب فاصله نگرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار