فرماندار مریوان:

آزاده‌ها یادگار هشت سال دفاع مقدس هستند

«احمدی» با اشاره به اینکه آزاده‌ها یادگار هشت سال دفاع مقدس هستند، گفت: جوانان باید آزادگان را الگوی ایستادگی و شهامت قرار دهند.
کد خبر: ۵۴۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ - 18August 2022

آزاده‌ها یادگار هشت سال دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، امروز فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان با «حیدر ویسی» آزاده سرافراز مریوانی دیدار کردند.

«اسماعیل احمدی» فرماندار مریوان در این دیدار اظهار داشت: آزاده‌ها با ایستادگی در مقابل شکنجه‌های ماموران رژیم بعث عراق موجب عجز و ناتوانی آنان شدند و در راه دفاع از کشور و اسلام فداکاری کردند و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه آزاده‌ها یادگار هشت سال دفاع مقدس هستند، افزود: جوانان باید آزادگان را الگوی ایستادگی و شهامت قرار دهند.

«محمدصدیق مرادی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مریوان نیژ اظهار داشت: اسرای هشت سال جنگ تحمیلی با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های دوران اسارت در اردوگاه‌های عراق پیروزی ایران اسلامی بر رژیم بعثی را تثبیت کردند و از مرزهای ایران عقب‌نشینی کردند.

وی آزادگان را یادگاران زنده شهدا و دوران دفاع مقدس خواند و افزود: باید از وجود آزادگان سرفراز برای اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه بهره برد.

در پایان با اهدا لوح از این آزاده سرافراز به پاس قدردانی از سال‌ها ایثار و استقامت، تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار