معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف مازندران خبر داد؛

برگزاری همایش رهروان زینبی در ۱۳۰ بقعه متبرکه مازندران

حجت الاسلام «قربانی» از برگزاری همایش «رهروان زینبی» در ۱۳۰ بقعه متبرکه استان مازندران خبر داد و گفت: این همایش با هدف تبیین نقش بانوان موثر در قیام حسینی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 10August 2022

برگزاری همایش رهروان زینبی در ۱۳۰ بقعه متبرکه مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «مسعود قربانی» معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش «رهروان زینبی» در ۱۳۰ بقعه متبرکه استان خبر داد و اظهار داشت: این ویژه برنامه با حضور بانوان در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم عصر امروز برگزار خواهد شد، افزود: قرار است در این تجمع نقش حضرت زینب (س) و دیگر بانوان موثر در قیام حسینی توسط خطبا و سخنرانان تبیین شود.

قربانی خاطرنشان کرد: همایش رهروان زینبی در بقاع متبرکه شهر‌های استان با حضور مادران شهدا و بانوان ولایی استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران میثاق بانوان ولایی استان با حضرت زینب (س) را یکی از اهداف همایش رهروان زینبی اعلام کرد و گفت: در این مراسم از سخنرانان مطرح استانی و مادران شهدای مدافع حرم بهره‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار