مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 51 امامزاده مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 51 امامزاده در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ - 05September 2019

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 51  امامزاده مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی»، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مازندران، با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی، آیین سوگواری به یاد حضرت علی‌اصغر (ع) است که در روز عاشورا به شهادت رسیده‌اند، اظهار داشت: این مراسم در صبح روز اولین جمعه ماه محرم هر سال در امامزادگان، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ادامه داد: این اجتماع عظیم، پیام انتظار و آماده‌باش برای ظهور منجی عالم بشریت و پیام مبارزه با استکبار جهانی را دارد.

وی افزود: همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور ساعت 9 صبح روز جمعه 15 شهریور مصادف با ششم محرم در آستانه تکیه پهنه‌کلا، امامزاده عباس ساری، امامزاده قاسم (ع) بابل، امامزاده ابراهیم(ع) آمل، امامزاده عبدالحق(ع) سوادکوه، امامزاده عبدالحق(ع) بهشهر، امامزاده سید حسین(ع) شیرود تنکابن، امامزاده بلال(ع) نور، امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر، امامزاده قاسم(ع) محمودآباد، امامزاده عباس(ع) بندپی و دیگر امامزادگان برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به حضور 200 مبلغ در خیمه‌های معرفت از اول محرم، گفت: این مبلغان در راستای فرهنگ‌سازی وقف و پاسخ‌گویی به شبهات در بقاع متبرکه و امامزادگان استان مستقر هستند.

حجت الاسلام حیدری‌جناسمی، برگزاری خیمه‌های معرفت در جوار بقاع شاخص استان و همایش رهروان زینبی در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌ها در ایام محرم دانست و گفت: همایش رهروان زینبی با هدف تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب (س)، تشریح خطبه آن حضرت در کوفه، قرائت میثاق‌نامه خواهران که برگرفته از مبانی و اهداف نهضت حسینی ویژه بانوان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار