روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری _14 /چند خط با شهدا

زمانی لباس به ما مقام می دهد که در خدمت خانواده شهدا و مردم باشیم

شهید جواد حاج خدا کرم در وصیت نامه اش می نویسد: چنانچه کسی خانواده شهدا را شاد کند پیامبر(ص) را شاد کرده است. زمانی لباس به ما ارزش و مقام دهد که در خدمت خانواده شهدا و مردم باشیم.
کد خبر: ۵۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ - 28September 2015

زمانی لباس به ما مقام می دهد که در خدمت خانواده شهدا و مردم باشیم

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس،  شهید جواد حاج خداکرم در آذرماه سال 1334 به دنیا آمد.پس از اتمام دوران تحصیلی خود در سال 1354 ازدواج کرد و با پیر.زی انقلاب اسلامی وارد کمیته انقلاب اسلامی شد.

با شروع جنگ تحمیلی به دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی پرداخت و حضوری چشمگیر در جبهه های حق علیه باطل داشت.

در همان روزهای ابتدایی جنگ، شاهد شهادت برادر بزرگوارش بود. تا پایان جنگ دست از مبارزه با رژیم بعثی عراق برنداشت و پس از جنگ با حضوری فعال در جهاد سازندگی فرماندهی سازندگی برخی از استانها را بر عهده گرفت و در آخرین مسئولیتش در تاریخ 25/8/ در 1376استان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار در راه امنیت وطن به آرزوی دیرینه اش رسید و به فیض شهادت نائل آمد.

شهید "جواد حاج خداکرم" در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد: چنانچه کسی خانواده شهدا را شاد کند پیامبر(ص) را شاد کرده است. زمانی لباس به ما ارزش و مقام دهد که در خدمت خانواده شهدا و مردم باشیم.

وی در بخش دیگری از وصیت نامه اش می نویسد: در غیر این صورت این لباس نفسانی و این درجه ها و مقام ها به اندازه یک ارزن هم ارزشی ندارد و پیروزی ما زمانی است که مردم در کنارمان باشند.

شهید "جواد حاج خداکرم" در بخش دیگری از وصیت نامه خود  در خصوص برخورد با مجرمین می نویسد: آنها فریب خورده اند و نیاز به هدایت دارند و باید با رافت و عطوفت اسلامی با آنها رفتار کرد. نباید با هیچ کس بد برخورد کرد. مبادا به کسی اهانت شود. اخلاق اسلامی و پسندیده را سرلوحه کارتان قرار دهید.

روحش شاد و راهش پر رهرو

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار