روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری _16 /چند خط با شهدا

برای من گریه نکنید/ تا پیروزی اسلام مبارزه کنید

شهید فربین در وصیتنامه خود می نویسد: مادرم، جایی که من و امثال من آمده ایم همچون کربلاست و در اینجا امام زمان فرمانده کل قوا و نایب بر حقش امام خمینی با ما هستند پس اصلا برای من گریه نکنید و برای تمام رزمندگان اسلام دعا کنید و تا پیروزی اسلام مبارزه کنید.
کد خبر: ۵۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ - 29September 2015

برای من گریه نکنید/ تا پیروزی اسلام مبارزه کنید

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، شهید محمد فربین که از شهدای نیروی انتظامی است در چهارم اسفند ماه سال 1340 در تهران به دنیا آمد.از خصوصیات اخلاقی بارز شهید علاقه شدید به نماز جمعه بود.

وی از اوایل انقلاب در فعالیت های انقلابی شرکت می کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت کمیته درآمد تا در آن عرصه که مورد نیاز کشور بود تحت امر امام خود به کشورش خدمت کند.

شهید فربین چند ماهی نیز به حفاظت از کارخانه چوکا مشغول شد. در سال 1359 به مدت 7 ماه داوطلبانه در کنار دیگر رزمندگان کشور در جبهه غرب و جنوب انجام وظیفه کرد.

سرانجام در هجدهم اردیبهشت سال 1361 در عملیات بیت المقدس در حمله خونین شهر پس از انهدام چند تانک عراقی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

شهید محمدفربین در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد: وصیت می کنم در همه امور اخلاق اسلامی را رعایت کنید و از غیبت بپرهیزید و شروع به خودسازی کنید تا بتوانید بهتر با مسائل شهری و پشت جبهه با منافقین و ضد انقلابیون روبرو شوید.

وی در بخش دیگری از وصیتش می نویسد: پدر عزیزم شما بودید که مرا اینچنین بار آورده اید که اکنون می توانم به خود ببالم که به اسلام و امت اسلام خدمت می کنم.شما ایثارگری کردید که فرزندتان را در راه خدا فرستادید. ان شاالله بتوانم در آن دنیا شفاعت شما را بکنم.

شهید فربین در بخش دیگری از وصیت خود می نویسد:  مادرم، جایی که من و امثال من آمده ایم همچون کربلاست و در اینجا امام زمان فرمانده کل قوا و نایب بر حقش امام خمینی با ما هستند پس اصلا برای من گریه نکنید و برای تمام رزمندگان اسلام دعا کنید و تا پیروزی اسلام مبارزه کنید.

یادش گرامی راهش پر رهرو

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار